פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מחברת נטוויז'ן נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
התנתקות מחבילת האינטרנט של נטוויז'ן:
התחברתי לנטוויז'ן בחודש ספטמבר 2010 וביקשתי להתנתק מהם בחודש יוני 2011 הבטיחו לי שנציג יחזור אליי ובנתיים עברתי לחבילת האינטרנט של 012 ולא הייתי מחוברת יותר לנטוויז'ן אף נציג של נטוויז'ן לא חזר אליי התקשרתי שוב לאחר חודש כיוון שראיתי שאני ממשיכה להיות מחוייבת עבור אינטרנט לא בשימוש של נטוויז'ן ב- 31/7 מספר פניה לנטוויז'ן 168970670 הובטח לי שנציג יחזור אליי תוך 24 שעות לאחר יומיים שוב התקשרתי לנתק את המנוי שוב אמרו לי שיחזרו אליי כך במשך חודש ולכן ביקשתי מחברת הישראכארט להפסיק את החיוב לנטוויז'ן עד היום אף נציג לא חזר אליי מנטוויז'ן אבל נישלחה אליי הודעת SMS היום 3/10 לחזור טלפונית לחברת נטוויז'ן מח' גביה בעקבות חוב?! התקשרתי לנטויז'ן ולאחר דין ודברים הועברתי סוף סוף לנציגה בכירה בשם עינב שהסכימה לשלוח לי גמר חשבון סופי עבור השימוש בשירותי האינטרנט שלהם אני רוצה לציין שאני לא מחוברת לנטוויז'ן כבר יותר משלושה חודשים שבהם הם חייבו אותי בשימוש אינטרנט שלא היה מחובר אליהם כלל!! כיוון שעברתי לגור בבית של ההורים ואצלהם גלשתי מ- 012 למרות שביקשתי ניתוק וקיבלתי מספר פניה סופי לניתוק רק היום 3/10 מעינב ורק לאחר שהנושא עבר מבחינתם לטיפול משפטי לאחר שניתקתי את חיוב הישראכרט לאחר (שכפי שכתבתי בהתחלה) חודשיים של התעלמות מוחלטת מפנייתי לניתוק במצד חברת נטוויז'ן ולאחר שהתחברתי לחברת 012 ואני מנויה שלהם ולא גולשת בשירותי נטוויז'ן מעל 3 חודשים לטענת נטווז'ן הם שולחים לי חיוב עבור השימוש עד היום שכאמור אני גולשת בשירותי 012 ולא בשירותי נטוויז'ן לכן איך זה בכלל הגיוני שהם שולחים לי חיוב עבור שימוש בשירות שלהם? מספר הפניה הסופי של היום מנטוויז'ן שבו הובטח לשלוח לי גמר חשבון מעינב הוא 171009749 עינב אמרה שהיא אחראית על גמר החשבון מספר הטלפון שלה הוא 073-7015947 והיא עובדת כל יום מ-8 בבוקר עד 15:00 בצהריים אני לא מבינה למה עליי לשלם עבור עוד חודש סכום של כ- 70 ש"ח שהאינטרנט לא היה בשימוש זה כאמור החוב שיש לי עבור חודש שימוש נוסף עבור חודש ספטמבר לאחר ששילמתי מיום שביקשתי ניתוק ב- 31/7 והם התעלמו מפנייתי התעלמות מוחלטת ולא הייתי מחוברת אליהם כבר 3 חודשים אני מבקשת את התייחסות אתר תלונה בנושא לא יתכן שלוקח לנתק אינטרנט יותר משלושה חודשים שאני כלקוחה אמורה להתקשר כל יומיים לבקש ניתוק ואף אחד לא חוזר אליי ובסופו של דבר עוד לשלם על 3 חודשים שהאינטרנט לא היה בשימוש ועוד חודש עד שהם חזרו אליי בשביל גמר חשבון -אני מבקשת את התערבותכם לקבל זיכוי גורף על כל החודשים האלה שבהם ביקשתי ניתוק ולא חזרו אליי
כספי סוג הנזק :
זיכוי מתאריך ה- 31/7 עבור בקשת הניתוק מתאריך זה וזיכוי על שאר החודשים שחוייבתי עד ה- 3/10 פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה