פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת עוגמת נפש והונאה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
הסיפור ארוך אך אנסה לקצר:
אני לקוחה של נטויזן כבר כ5 שנים. באוג' עברתי דירה. לא יצרתי עימם קשר על המעבר. התקשר אלי אדם בשם יקיר שטען שהוא עובד של נטויזן וכי הוא מציע לי חבילה של טלפון 400 דק' ואינטרנט 10 מגה ב-79 שח לחודש. כששאלתי מי מספק את התשתית נעניתי כי בזק עושים זאת. אמר כי התשלום מבוצע ישירות לנטויזן עבור ה-כל. הסכמתי וביקשתי שינתקו את המנוי הקודם. נקבע לי תאריך התקנה ל-23/8.לא הגיעו, טענו כי לא מצאו את הבית. קבעו לי שוב התקנה ל25/8. הפעם הגיע טכנאי (רק של בזק). כשהתקשרתי ,אמרו כי הטכנאי של נטויזן היה ולא הייתי בבית. שקר מוחלט. לאחר מס ימים אני מקבלת בדואר מכתב מבזק המציין כי בהתאם להזמנתי חיברו אותי לבזק + קו קל בעלות של 85 שח לחודש אשר ייגבה באמצעות כרטיס אשראי. לציין כי מעולם לא הייתי לקוחה של בזק וכי מעולם לא הסכמתי להעביר את פרטיי האישיים לחברה אחרת! כמו גם הובטח לי כי כל התשלום שלי הוא 79 שח עבור ה-כל דרך נטויזן. מדובר בעבירה על החוק. במקביל קיבלתי את חיוב האשראי שלי ושם זכיתי לקבל חיוב כזה: 79 שח + 21 ש"ח +51 ש"ח וכל זה רק עבור נטויזן.כשהתקשרתי לברר אמרו כי 79 שח הם עבור הטכנאי שהגיע לביקור ולא הייתי בבית(שקר), 21 שח עבור המנוי הישן (שביקשתי כבר לנתק) והשאר עבור חלק יחסי של החודש. להזכיר כי באותה נק זמן, טכנאי של נטויזן טרם התקין לי את המתאם לטלפון !!! אז על מה אני אמורה לשלם חלק יחסי כל כך גבוה ?? אמרו שיטפלו ויחזרו אלי וגם יישלחו אלי למייל מס פנייה ופירוט העניין (זה לא קרה), ככה העברתי 4 שיחות עם נציגים שונים כמה ימים.ב-21/9 הותקן הטלפון מטעם נטויזן ,והטכנאי הראה לי כי מס' הטלפון הרשום אצלהם ליצירת קשר עימי הוא כלל לא שלי.התקשרתי שוב לנטויזן והסברתי שהמס הרשום אצלהם אינו שלי. (מוזר שכשמתקשרים אליך ומנסים למכור לך חבילות - יודעים ליצור איתך קשר,אבל שרוצים לגבות סכומים סתם...יודעים איך לעשות זאת). באחת השיחות עם הנציגים,הבנתי שהאדם שפנה אלי (יקיר) בהצעה לחבילה חדשה אינו עובד החברה כלל והוא 'דילר' שעובד עימם. עד רגע זה לא קיבלתי תשובה משירותלקוחות נטויזן על זיכוי 79 שח ,על כך שלא קיבלתי מידע מלא על החיוב לבזק,על כך שהעבירו פרטי כ.אשראי שלי לבזק ללא אישורי ,על ניתוק הקו הקודם וזיכוי עבור הישן...בקיצור כמעט חודשיים של סחבת,טירדה ובזבוז זמן משווע !! יחד עם כל זה, בכל יצירת קשר שלי לא מצאו את פרטי המנוי החדש כי לטענתם רשומה על תז שאינה שלי. רק בשיחה האחרונה עימם זה תוקן סופית (איןלדעת)
בזבוז זמן והונאה סוג הנזק :
עמידה בהתחייבות בהצעה הראשונית של 79 שח עבור כל החבילה כולל תשתית או ניתוק החבילה וזיכוי הכספים העודפים. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה