פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיובים זמן רב לאחר הניתוק נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
לפני שנתיים התנתקי מנטוויזין 013.
למרות שהתנתקי הומשכתי להיות מחויב בסכומים של 15-20 ש"ח כל חודש. למרות פניות חוזרות ונושנות שלי שכל פעם לא נענו או נענו בתשובה שהחיוב יופסק החיוב המשיך. בחודש מאי האחרון איימתי בשיחה טלפונית בתביעה משפטית אם לא יופסק החיוב ויוחזר לי הכסף שכבר גדל במרוצת השנתיים למאות שקלים. נאמר לי שיופסק החיוב שאכן הפסיק ושייצרו איתי קשר ויחזירו לי את הכסף. לא יצרו איתי קשר, אני פניתי לנטוויזן פעמים מאז דרך המייל שלהם [email protected]
ואני עד היום מחכה לתגובה כלשהי ולכסף.
אלי הם לא מתייחסים , והסכום הקטן לא שווה את הטרחה בהליך משפטי, אולי אליכם הם יתיחסו או אם יש עוד כמה אנשים עם סיפור דומה לשלי נגיש תביעה משותפת.
תודה נדב
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר אריהן התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר אריהן הינו מנוי בשירותי האינטרנט של חברתינו מיוני 2009 ,בספטמבר 2009 מר אריהן הפסיק לבצע שימוש בשירותינו . לפנים משורת הדין
בשיחתי עם מר אריהן סוכם שבגלל העידר צריכה במנוי יבוצע זיכוי .
מר אריהן טופל לשביעות רצונו
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה