פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מכירות נושא התלונה:
וולקן צביקה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לאתר כמה זה, המשווה בין מחירי תקשורת קווית, סוללרית, טלוויזיה (הוט ויס), והצעות מחיר לחבילת גלישה מהירה באינטרנט.
מכיוון שאני גולש כעת בחברת נטוויזן 013, והחוזה מסתיים בסוף חודש אוקטובר, רציתי להשוות בין חברת בזק בנלאומי לבין נטוויזן שבה אני נחשב לגולש וותיק, ובתור שכזה שילמתי עד היום כ75 שקלים לחבילת גלישה של 12 מגה בייט.
להפתעתי גיליתי באתר כמה זה, שיש לי אפשרות לשלם כמחצית המחיר כ38 שקלים פלוס חודש ראשון חינם וחודש רביעי חינם וחודש 11 חינם, כך שיוצא שאני משלם מחצית המחיר לעומת הקיים.
נרשמתי באתר שבו יש אפשרות שנציג נטוויזן יחזור אלי למחרת.
לא הופתעתי כאשר הנציג חזר אלי היום בשעת הצהרים, לא הצגתי את עצמי בתור לקוח וותיק, ולכן הנציגה היתה אדיבה וסבלנית.
היחס השתנה לפתע בצורה קיצונית, לאחר שהפניתי את תשומת ליבה שאני לקוח וותיק, ולכן עלי לפנות למחלקת שרות לקוחות,
כשביקשתי שהיא תעביר אותי לשם, טענה בהתחלה שהיא לא יכולה טכנית לעשות זאת, והתעקשה לתת לי מספר טלפון המתחיל ב* כוכבית, וזאת לאחר שפניתי אליה דרך טלפון חינם שהוא לא מוצג לציבור והוא 1800013013, לאחר שהתעקשתי ולא וויתרתי הסכימה להעביר אותי, לא לפני שיבשה אותי 6 דקות על הקו עם מוסיקת המתנה(כעונש, תחליטו בעצמכם?!) .
לבסוף נציגת שרות לקוחות עלתה על הקו, ולאחר שהתברר לי שאיני צריך מהירות של 12 מ.ב (מגה בייט). ואני מסתפק ב5 מ.ב, , סגרנו מחיר של כ35 שקלים, ועוד כ4 חודשים חינם, למשך שנה ללא כל התחייבות!
סכמנו שהיא תתקשר למחרת, ואז אחליט האם ההצעה מקובלת עלי.
מכיוון שהיא לא ידעה שכבר קיבלתי הצעה דומה ואפילו טובה יותר מבזק בנלאומי,
והיתרון בבזק שהוא גם ספק וגם תשתית, אני חוסך את התשלום להוט, שהוא גם שערורויותי והוא כ70 שקלים.
בערב קיבלתי מאתר כמה זה, שני שיחות (לא מזוהות) מנציג בכיר כפי שהוא הציג את עצמו,נציג המכירות, וניהלתי אותו משא ומתן חדש בתור לקוח חדש.
לאחר שביקש לקבל פרטים אישיים , הצגתי את עצמי בתור לקוח וותיק, ומיד השתנה נוסח השיחה, והוא ביקש ממני להתקשר להצעת מחיר לשרות לקוחות מחר בבוקר, וכמובן סיפק לי מספר טלפון עם כוכבית ולא מספר חינם.
מכיוון שראיתי מיד שהוא מנסה להתנער ממני, וזאת לאחר שהצלחתי לסחוט ממנו מחיר של 30 שקלים ל12 מ.ב (מגה בייט), שמיועדים ללקוח חדש בלבד !
אך לאחר שהצגתי את עצמי בתור לקוח וותיק, הוא החל לסגת, ולאחר שאימתי עליו שהשיחה מוקלטת, ביקשתי ממנו את שמו.
הוא הציג את עצמו בתור דובי סקל(אני מוכן להמר שהשם מפוברק, אך כיצד אני יכול לאשר זאת?!).
לאחר כחצי שעה ניסה נציג נוסף ליצור איתי קשר ברגע שהצגתי את עצמי בתור לקוח וותיק, הוא החל לטעון שאני נשמע מקוטע , והוא לא מסוגל לשמוע אותי..
תרגיל מבריק שלומדים נציגי מכירות בכל חברה העובדת עם ציבור לקוחות !!
השיחה התנתקה לפתע ללא כל הודעה מוקדמת, למרבה הפלא אני לא מופתע.
אני מודע לכך שבחברת נטוויזן קיימת מחלקת פניות הציבור ובחור בשם שי עונה ומגיב בשם החברה, גם בפיסבוק.
אשמח אם שי יחזור אלי ויסביר את תגובת החברה, והיחס והשרות שמקבלים לקוחות וותיקים.
בברכה
צביקה וולקן
נייד: 054-4861318
עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה