פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הסכמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט יצרתי קשר עם חברת "הוט" על מנת לרכוש שירותי אינטרנט. הוצעה לי עסקת "בנדל" שכוללת תשתית וספק (נטוויז'ן) במהירות 5 מגה במחיר 89.9 ש"ח לחודש כולל מע"מ. את פירוט העסקה שלחו לי למייל כך שאין לי בעיה להוכיח זאת. היום, לאחר יותר מחודשיים, הסתכלתי במקרה בחיובי האשראי של החודשיים האחרונים וראיתי חיוב של חברת נטוויז'ן בנוסף לחיוב בסך 89.9 ש"ח של חברת הוט. בחודש הקודם הם חייבו אותי על סך 31.74 ש"ח ובחודש שהנוכחי על סך 29.78 ש"ח. ברצוני לציין כי אין לי מכשיר טלפון בבית, וחוץ משירות האינטרנט אני לא עושה שימוש בשום שירות של חברה זו. בנוסף, כל סיכום העסקה נעשה מול חברת הוט כך שלא ברור לי מדוע חברת נטוויז'ן מרשה לעצמה לעשות שימוש בכרטיס האשראי שלי.
תודה מראש על העזרה!
חג שמח
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי על הגנבה. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתה של גברת מרגולי התקבלה במשדרינו ונבדקה לעומקה. גברת מרגולי הצטרפה לשירותי האינטרנט המהיר בתאריך 8/8/2011 בחבילה משולבת הכוללת תשלום לחברת הוט במהירות של 5MB/500KB. בנוסף גברת מרגולי בחרה להצטרף לשירות אנטי וירוס ואנטי ספאם לתיבת המייל . משיחתי עם גברת מרגולי צינה שאינה משתמשת בשירותים הנ"ל ולפנים משורת הדין ומחווה לרצון טוב בוצע זיכוי על אותם שירותים . גברת מרגולי מרוצה תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה