פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חויבתי ע"י נטוויזן למרות שאינני לקוח שלהם ומעולם לא הייתי! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/10/11 חויבתי ע"י חברת נטוויזן בסכום של 41.23 ₪ בכרטיס האשראי שלי ומאחר "שאינני לקוח של החברה וגם מעולם לא הייתי לקוח של נטוויזן" התקשרתי אליהם כדי לברר למה חויבתי! ואיך כרטיס האשראי שלי הגיע אליהם...
העבירו אותי מספר פעמים מנציג לנציג ולבסוף ענה לי מנהל בשם מיכאל והתנצל על הטעות והבטיח לי כי עד 21 ימים כספי יוחזר לי חזרה דרך כרטיס האשראי שלי.
עברו להם יותר מ 21 ימים ועדין לא הוחזר לי הכסף, אז התקשרתי שוב לנטוויזן הצגתי את מספר הקריאה לנציג והוא טען שהקריאה כבר סגורה ! ביקשתי שישאל את מיכאל למה לא הוחזר לי הכסף?! ומיכאל ענה דרך הנציג שהוא שכח! ואמר לי שעד 7 ימים הכסף יוחזר לי...(תענוג אתה מיכאל)
אז עברו עוד 7 ימים ועדיין לא הוחזר לי התשלום!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מיידי. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר גיסבון התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה-15.09.2008 הצטרף מר גיסבון לשירותי החיוג הבינלאומי של חברת 013 נטוויז'ן בע"מ.
החבילה בה בחר כוללת הנחה בחיוג ליעדים הכלולים ודמי מנוי חודשיים.
כמו כן, בעת הצטרפותו לשירות, מר גיסבון עדכן במנוייו את מספרי הטלפון מהם בוחר לחייג לחו"ל.
בתאריך ה-22.09.2008 בוטלה החבילה במנוייו של מר גיסבון, לבקשתו. חשוב לציין כי מספרי הטלפון נותרו מעודכנים במנוייו,
לשירות החיוג הבינלאומי. על כן, כאשר בוצעו שיחות לחו"ל בחודש 10.2011 מאחד ממספרי הטלפון המעודכנים במנוייו דרך 013 נטוויז'ן בע"מ ,מר גיסבון חויב בעבורן.
מר גיסבון ביטל את חיוב זה מול חברת האשראי היות והקו דרכו בוצעו השיחות המדוברות כבר לא היה בבעלותו בזמן שבוצעו. החוב אשר נוצר עקב ביטול החיוב נגבה מבעלי הקו.
פנייתו של מר גיסבון טופלה לשביעות רצונו.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה