פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב תשלום על טלפון לשיחות לחול נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב1.11.11 קיבלתי חיוב עבור שיחות לצרפת ממספר טלפון שהיה בבעלותי לפני כ8 שנים (היה בדיון שבועיים אצלי וניתקתי ) של חברת הוט
כשהתקשרתי לנטווזין אמרו לי שאין מה לעשות אני אומרת לנציגת השרות שהטלפון לא שלי מלפני 8 שנים היא עונה לי גברת אם תביאי לי אישור מהוט שהטלפון לא שלך
נזכה אותך מהוא לא מוכנים להוציא אישור כזה התשובה שלהם שלי אין שום כלום בהוט ולא יכולים להוציא לי מכתב כזה.
יש לציין שאין לי שום קשר להוט אני מחוברת ליס
במשך כל החודש אני מנהלת שיחות עם נציגים מנטויזן אפילו נציגה בכירה דיברה איתי ללא הועיל
ב29.11.11 שוב קיבלתי חשבונית עם סכום גדול יותר
מבקשת את עצתכם
בברכה
אתי
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז שם ותפקיד:
פנייתה של גב' סבג התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
הגב' סבג הצטרפה לשירותי שיחות בינלאומיות בתאריך ה18.12.2006. בין התאריכים 9.9.2011 ועד ה31.10.2011 התבצעו שיחות לחו"ל מקו הטלפון אותו ביקשה הגב' סבג לעדכן במנוי כמספר לחיוג ישיר לשיחות לחו"ל.
בתאריך ה17.11.2011 פנתה לגב' סבג נציגה ממחלקת הכספים בדבר חוב שהצטבר במנוי עקב אמצעי תשלום שפג תוקפו. הגב' סבג הסבירה לנציגה כי הקו אינו שייך לה מזה מספר שנים. יש לציין כי לא קיימת במערכותינו ולו פניה אחת לביטול הקו. בעקבות ההסבר, עוד באותו היום ה17.11.2011 הנציגה ביטלה את השירות כבקשתה, ויצרה קשר עם בעלי הקו הנוכחיים שהסכימו להסדיר את החוב.
בעקבות פניית הלקוחה לאתר תלונה, נציגנו יצר קשר עם הלקוחה והסביר לה כי לא קיים חוב במנוי וכי העניין הוסדר עם בעל הקו.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה