פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות ועבודה בעניים נושא התלונה:
שלומוב מריק שם/כינוי:
‏יום שני ‏05 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
נטוויזן סניף חברה:
תיאור הבעיה:

היתה לי התחייבות כלפי החברה עוד לפני 12 שנים למשך שנה, אך ב01.04.11 ביקשתי לנתק. כי עברתי לחברת 012 במחיר של 35 ש"ח ולא 70 ש"ח+ ב-013 הם הכריחו אותי (בזמנו זה עוד היה חוקי) לשלם את דמי המנוי בתקופת ההתחייבות למרות שלא קבלתי מהם שום שירות. בשיחתי עמם בטלפון הובהר שבתום תקופת ההתחייבות אני . להפתעתי גיליתי שארבעה חודשים אחרי מועד סיום ההתחייבות, הם ממשיכים לגבות ממני כסף על שום דבר! אינני מקבל כל שירות מהם אלה חשבוניות וחיובים מקבל כל חשבונית או קבלה על תשלום ושום מכתב או מייל בו רשום שאני משלם, העדות היחידה היא חיוב כרטיס האשראי שלי. האם זה הגיוני שאני צריך להמשיך לשלם לאחר תקופת ההתחייבות בלי לקבל שום שירות ? התקשרתי לבקש שהעניין יסודר מעבר לכך שמרחו אותי שעה על חשבוני, הם כל הזמן ניסו למכור לי עוד מוצרים! על חשבון הזמן שאני מחכה! כמו כן יצאתי פראייר ושילמתי עד 21.07.11 ועד היום אני מתקשר אלהם ומסבנים אותי כל פעם .
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיזיכו אותי על החודשים ששילמתי להם ו.יפסיקו לשלוח לי חשבונות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר שלומוב התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר שלומוב הינו מנוי בחברת 013 נטויזין מתאריך 08/05/2006 .
בתאריך 21/08/2011 פנה מר שלומוב בבקשה לביטול המנוי,
בקשתו התקבלה והמנוי בוטל לבקשתו.
מר שלומוב שבע רצון
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה