פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי, החברה מסרבת להודות בו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כשבועיים לפני האירוע התחברתי לשירותי האינטרנט של 013 נטויזן, הפעילו לי חשבון ישן שהיה כבר לא פעיל.
בתוספת לשירותי האינטרנט שאל אותי הנציג כמה מחשבים יש בבית ושאל אם אני רוצה מתנה ללא עלות (ובכל מקרה לא הוזכר נושא עלות בשיחה) שירות כלשהו שאפילו לא הבנתי מהו, קשור באנטיוירוס הוא אמר שישלח לי למייל את השירות ל 3 המחשבים.

כאמור המייל הנ"ל מעולם לא הגיע, מעולם לא דובר על תשלום, ובכל זאת חוייב החשבון שלי ב12.23 שח ללא מע"מ X 3

החברה מכחישה שמעולם לא הזכירה את התשלום, בנוסף מעולם לא השתמשתי בשירות
זיכוי על המוצר שלא דרשתי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר ארבל התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר ארבל התחבר לחברת 013 נטוזין בתאריך 3/11/2011
במעמד ההתחברות בחר מר ארבל להצטרף לשירות אנטי וירוס .
בתאריך 28/11/2011 פנה מר ארבל בבקשה לביטול השירות.
פניתו התקבלה והשירות בוטל לבקשתו.
מר ארבל הינו שבע רצון
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה