פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מביש שאפילו באיראן לא מעיזים לתת נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש המחש שלי קיבל מכת ברק ובעקבות זאת הלך הלוח אם שמודם והנתב שיחות מחשב קיבלתי בתוך 5 ימים בתוך שבוע בזק החליפו לי את המודם נשאר רק הנתב שיחת שגם התקלקל.
פניתי לנטויזן בבקשה לטכנאי או לחללופין להחלפת הנתב לאחר נסיונות מרובים הצלחתי לתפוס אתם ולאחר כמה בדיקות אמר לי שאני צריך תומך בכיר אמרתי ומתי זה יקרה אמרו לי תוך חצי שעה לאחר יומים שלא חזרו אלי הצלחתי לתפוס אותם ושוב אמרו לי שיחזור אלי תומך בכיר שכמובן לא חזר לאחר ששוב הצלחתי לתפוס את הנציג בשם ישי מכיון שלא היתי ליד המחשב סיכמנו שהוא ידבר עם אישתי ואם לא יצליח יתקשר אלי בערב. הוא לא התקשר ולא כלום לאחר שבוע הצלחתי לתפוס נציג בשם דמיטרי שהעביר אותי למנהלת בשם מירי שהבטחיה שיבדוקו את הענין ויתקשרו אלי בעוד 45 דק' ושאני יהיה ליד המחשב.
הפעם דמיטרי חזר אלי ובדק ואמר שאני באמת צריך נתב שיחות חדש והוא שולח את זה בדואר שליחים .
גם מרי חזרה אלי ואמרה לי שמכייון ואני צודק הם נותנים לי באופן קבוע 200 ד' חינם לניידים כל חודש .גם היא אמרה לי שאמנם זה לוקח להם עד ;14 יום אבל היא תזרז את זה כמה שניתן.
למחרת חזר אלי ישי והתנצל ואמר שמכיוןשאני צודק הוא גם מזכה אותי על החודש האחרון.
חלפו 14 יום והנתב לא הגיע התקשרתי וענתה לי נציגה בשם ברכה שאמרה שמכיון שכרגע אין דואר אז היא תבדוק ותחזור אלי בין השעות 8:00 ל18:00. ברכה לא חזרה לאחר מספר נסיונות הגעתי לאדם בשם אלאלדין (שהוא תומך בכיר בנט וויזן) שאמר לי שאפילו שזה לא משהו שקשור אלי הוא יבדוק לי לאחר כמה דקות הוא התקשר אלי ואמר לי שאני צדק לגמרי ומנהל שירות יחזור אלי בשעה הקרובה.
לאחר 8 שעות התקשרה אלי נציגה בשם חן שאמרה לי שבתוך שעה יחזור אלי מנהל שירות.
כמובן שזה לא קרה .
עלי לציין את הנזק הגדול שנגרם לי בעקבות שימוש מוגבר בפלאפוים מעבר לאי זמינות בבית אשמח אם תעזרו לי לפתור את הבעיה יחיאל
עלבון בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר לנדסברג התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר לנדסברג הצטרף לשירותי הקו הביתי בתאריך 04/10/2009 .
בתאריך 21/11/2011 פנה מר לנדסברג לשירות הטכני והתריע כי לאור מכת ברק התקלקל מתאם השיחות.
בהמשך לפניתו לשירות הטכני נשלח טכנאי מטעם חבריתנו אשר החליף את מתאם השיחות.
מר לנדסברג הינו שבע רצון
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה