פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השבת כספים שנגבו מחשבוני שלא כדין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום א' 11/12/2011, כאשר עברתי על פירוט חיובי כרטיס האשראי שלי, שמתי לב כי התשלום לחברת נטוויז'ן-013 ע"ס 48.77 ₪ נראה לי מוגזם במקצת, משום שלאחרונה השתמשתי פחות בשירותי הטלפוניה שלהם בשיחות לחו"ל.
בעבר, כאשר הייתי מחייג לחו"ל על בסיס יומי כמעט, הייתי מקבל חיובים דומים.

כיוון שכך, החלטתי לערוך בירור יסודי –
הואיל ואני אינני מקבל חשבוניות מנטוויז'ן-013 להערכתי כבר למעלה משנתיים אם לא יותר (ולמרות שהודעתי להם על כך לא פעם ולא פעמיים) נכנסתי אני לחשבוני באתר החברה והוצאתי פירוט שיחות.
הצלבתי את המידע הנ"ל עם חיובי כרטיס האשראי שלי, ולאחר מספר חישובים הגעתי למסקנה הבאה:
בחודש 06/2010 חויבתי ביתר בסכום של 14.23 ₪.
בחודש 07/2010 חויבתי ביתר בסכום של 17.54 ₪.
לאחר מכן, החל מ 08/2010 ועד היום (16 חודשים) חויבתי ביתר בכ- 40 ₪ מדי חודש.
על כן, סה"כ חויבתי ביתר בסכום של 671.77 ₪.

אני לא ידעתי להסביר את פשר העניין, ופניתי לשם כך לחברה.
לאחר בירור קצר, הסבירו לי שיש לי מסלול נוסף של גלובל-קארד.
תחילה לא הבנתי מה זה גלובאל-קארד ולשם מה אני זקוק לעוד מסלול.
נאמר לי שביקשתי להשתמש בשירותי חיוג מחו"ל לארץ והיה עליי להודיע כשאני חוזר לארץ שיבטלו את המסלול.
נזכרתי אז שאכן דיברתי איתם בעניין טרם יציאתי לחופשה, ושקיבלתי איזה שהוא מספר ארוך לחיוג לארץ. מפירוט השיחות שהוצאתי אני רואה גם שחייגתי מחו"ל לארץ 4 שיחות בסה"כ, בסכום של 21.84 ₪.
אמרתי בסדר – הייתי בחופשה לפני שנה וחצי, חזרתי לאחר כמה ימים – מה ההיגיון שאתם מחייבים אותי כל התקופה הזו על שיחות מחו"ל לארץ כשאני בכלל בארץ?
אומרים לי "לא ביטלת" ואני משיב שלא היה לי שמץ של מושג מכך, ובוודאי לא ש"זכיתי" בתוכנית תשלומים חדשה ללא ידיעתי, ושממילא אין לי בה כל שימוש.
העובדה שפרט ל 4 השיחות מלפני שנה וחצי לא היה ולו חיוג אחד מחו"ל לארץ, מלמדת גם שלא צרכתי את השירות הנ"ל מאז.

לגופו של עניין, כך או כך ברור שלא קיבלתי מכם את השירות שבעדו גביתם את הסך הנ"ל וכי מדובר פה בטעות או אפילו ב"עשיית עושר ולא במשפט".

על כן לא ברורה לי ההתעקשות של נציגי שירות הלקוחות של נטוויז'ן-013 שלא לזכותי, בתואנה שזו בעיה שלי, שלא בדקתי את החשבונות.
האם העובדה שהחשבונות לא מגיעים אליי תקופה כה ארוכה על אף הפצרותיי, גם הן בעיה שלי? לעניות דעתי חובתכם החוקית היא להמציא ללקוח חשבונית בגין כל חיוב ואינכם יכולים לצאת ידי חובה בטענה שמי שיטרח לחפש אחר החשבונית ימצא אותה בסופו של חיפוש.

עד כה, למרות אי התקינות היסודית שבדבר, העניין פחות הטריד אותי –
אני לקוח של חברת 013 להערכתי כבר למעלה מ 10 שנים.
בכל התקופה הזו הייתי מורגל לשירות טוב יעיל והוגן, והייתי שבע רצון.

בקשתי איננה מסובכת – אינני מבקש לקבל את שאינו שלי.
אני מבקש להשיב לי את כספי שנגבה ממני בטעות ושלא כדין.
כספי סוג הנזק :
השבת סך של 671.77 ש"ח פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז שם ותפקיד:
פנייתו של מר סואן נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר סואן הצטרף לשירות גלובל קארד שכלל חבילה בנק דקות ב2.6.10. החבילה בה בחר לשירות: תשלום חודשי ומתחדש של 39.9 ש"ח לחודש עבור בנק של 300 דקות לשיחות מיעדים נבחרים במערב אירופה. במהלך התקופה נשלחו חשבוניות לכתובת דוא"ל אותה מסר באחת משיחותיו לפני הצטרפותו לשירות הגלובל קארד. במהלך התקופה לא היתה ולו פניה אחת לביטול השירות.
נציגנו יצר קשר עם מר סואן, כמחווה שירותית סוכם על זיכוי רוב התקופה ומתן הטבה בשירות האינטרנט.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה