פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב במשך של 7 חודשים ע"י נטוויזן למרות שאיני לקוח מזה שנה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.12.10 יצרתי קשר עם נטוויזן בבקשה להתנתק, אחרי שהבאתי הסבר הגיוני הועברתי לשימור לקוחות, לעובדת מאד נחמדה בשם לינה. היא הציעה לי חבילות מאוד משתלמות במידה וארצה לחזור אליהם במשך חצי שנה. אני בפירוש ביקשתי להתנתק וביקשתי לשלוח לי אי מייל עם ההצעה. אכן קיבלתי את האי מייל (אשמח לספק אותו אם יש צורך). השבוע גיליתי שמחייבים אותי מחודש יוני בכ 53 ש"ח כל חודש. פניתי לחברה ביום שני, 12.12.11 והסברתי את המצב וביקשתי לזכות אותי על הסכום. נאמר לי מנגד שהני עדיין מחובר ופשוט המנוי שלי הוקפא לחצי שנה מדצמבר עד יוני. בחור בשם בן, מקשרי הלקוחות אמר לי בפירוש שלא ניתן לזכות אותי על הסכום ושלאי מייל שקיבלתי אין קשר להקפאה. ביקשתי להאזיו להקלטה ואף לשלוח לי אותה, אמרו לי שיאזינו ויחזרו אלי תך יומיים.
כמובן אחרי יומיים חזר אותו בן, והסביר לי שלא מוצאים את ההקלטה.בינתיים אף אחד לא נותן לי תשובות. לא יתכן שמחייבים את חשבון הבנק שלי כאשר אני בכלל לא לקוח של נטוויזן !!!!!!!
ונוסף לכל זה, באותו היום טורטרתי מנציג לנציג במשך כ 50 דקות.
אבקש מכם לעזור לי למצוא פתרון כי ככל הנראה אין ללקוחות הקטנים כח מול חברות והם ימשיכו להגיד שזה התנאים שביקשתי.
עגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי ובקשה לאכוף עליהם לא לעשוק את הציבור פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר אברמוב התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר אברמוב בתאריך 09.12.2010 בבקשה לביטול השירות האינטרנט. בשיחתו מול מחלקת קשרי לקוחות מר אברמוב סיכם על הקפאה של השירות האינטרנט למשך שישה חודשים.
מר אברמוב פנה בתאריך 12.12.2011 בבקשה לביטול שירות האינטרנט, פניתו התקבלה והמנוי בוטל לבקשתו.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה