לא נתקו ומסרבים לזכות |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
מת"מ, חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני חמישה חודשים (14.8.11) החלטתי לעזוב את הוט ולעבור לבזק.
במסגרת המעבר אני מקבלת את שירותי הטלפון, האינטרנט וטלוויזיה מחברת בזק, והחברות בזק בינלאומי ויס בהתאמה.
ב- 14.8.11 הודעתי לחברת נטויז'ן שברצוני להתנתק משירותיהם כספק תשתית האינטרנט.
בשיחת הטלפון אז נאמר לי שאנותק אך הם לא שולחים אישור על כך.
ב- 15.12.11 שמתי לב שלפי הדו"ח החודשי של חברת האשראי נטויז'ן ממשיכים לחייבני בסכום של 86.87 ₪.
הסתבר שבמשך 5 החודשים מאז שהודעתי לנטויז'ן כי ברצוני להתנתק הם המשיכו לחייב!
ואז החלה מסכת הייסורים.
במשך שלושה ימים ניסיתי לדבר עם מישהו וללא הצלחה.
בכל פעם שנציגות מחלקת השרות (אילנה, בתיה, ורד) השיבו לטלפון, הן העבירו אותי למחלקת שימור לקוחות והשיחה התנתקה.
אחרי שלושה ימים בקשתי לשוחח עם מנהל המחלקה, והעבירו אותי לנציג בשם טל. אין לי מושג אם טל הוא אכן מנהל המחלקה או מה תפקידו המדויק אך הוא אישר שבמערכת של נטויז'ן אכן מופיעה בקשתה להתנתק והציע לי לקבל שירות במשך חצי שנה חינם כתחליף לזיכוי.
הסברתי, שוב, כי איני מעוניינת בכך, וכי ברצוני להתנתק ולקבל את החזר הכספי על הסכום שגבו ממני שלא בצדק במשך 5 חודשים ומסתכם נכון להיום ב- 434.40 ₪.
טל הבהיר לי במפורש שהם יכולים לנתק אותי מיידית אך הם לא יזכו אותי רטרואקטיבית.
ובנוסף, הם לא שולחים אישור על כך שנטויז'ן תנתק את השירות ותפסיק לחייב.
מיותר להסביר את תחושת חוסר האונים לנוכח ההתייחסות הבלתי מתקבלת על הדעת זו, לאנשים מבוגרים בפרט וללקוחות בכלל.
ולכן, אודה מאוד לעזרתכם הטובה בעניין
מרים
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי מלא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|