פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מנטוויזן - מסכת הטלפונים וזמן ההמתנה המיגע - שירות לא הוגן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני חודש התקשרתי לשירות הלקוחות כדי לבקש להתנתק משירות האינטרנט.
הנציגה בקשה לדעת מדוע - הסברתי שעברתי דירה וקיים כאן חיבור לאינטרנט ואין לי צורך בחיבור נוסף. היא העבירה אותי לאדם נוסף שגם לו נאלצתי להסביר את סיבת הניתוק כאשר זה ניסה לשכנע אותי שיש לי דיל טוב וחבל וכו...והסברתי שאני מעונינת להתנתק.
אמרו בסדר אבל נעביר אותך לקשרי לקוחות.
המתנתי על הקו קרוב לחצי שעה ולא ענו לי והקו נותק.
היום מסתבר לי שהניתוק לא בוצע היות והשיחה עם שימור הלקוחות לא בוצע.
התקשרתי שוב - שוב המתנתי חצי שעה ואז הנציגה אמרה שתעביר אותי לשימור לקוחות - עוד חצי שעה המתנה
ואז עונה גברת שמדברת בזילזול ובחוסר מקצועיות - מבקשת שוב לדעת מדוע אני מתנתקת ועושה לי טובה ושהיא מנתקת אותי מהשירות
ממש בזיון. זוהי מסכת ייסורים שלקוח צריך לעבור בכדי להתנתק משרותיה של 013. ומיותר לציין שכאשר מבקשים להתחבר לשרותיה של 013 - הדבר נעשה תוך חמש דקות
בתור לקוחה ותיקה של החברה - עלי לציין שלא אתחבר לשרותכם בעתיד רק בגלל השירות הגרוע שלכם הגיע הזמן שמנהלי השירות יבינו שגם אלה שמעונינים להתנתק משירותכם הם עדיין לקוחות פוטנציאליים ולא יזלזלו בהם
שירות לקוחות מקצועי והוגן פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתה של גברת ליבלר התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גברת ליבלר פנתה בבקשה לביטול שירות האינטרנט בתאריך 27/11/2011.
פניתה התקבלה והשירות בוטל לבקשתה.
גברת ליבלר הינה שבעת רצון
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה