פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חסימת תיבת דואר< נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת 013 netvision פישלה כאשר חידשתי את החוזה איתם ב-27/11/11 - הגדילה את מהירות הגלישה אך בלי לומר לי מלה הקטינה את תיבת הדואר שלי מ-1 ג"ב ל-7 מ"ב. כתוצאה מכך תיבת הדואר התפוצצה ונחסמה משך החודש שעבר מאז. כאשר גליתי זאת ופניתי אל החברה, אל "קשרי לקוחות" שטפלו בבעיה מלכתחילה נחסמתי ולא טופלתי למרות פניות רבות כמעט יומיום. פשוט לא חזרו אלי ולא טפלו בבעיה. בסוף מי שזיהתה את עצמה כ"מרכזיה" פתרה את הבעיה רק ב-22/12/11 כאשר חשה במצוקתי. הוצאתי על הטלפונים הללו למעלה מ-5 שעות מצטברות! לכן עדיין ביקשתי ש"קשרי לקוחות" יחזרו אלי אך ללא הועיל (כמעט שבוע).
עלבון, כספי עקב הזמן הרב סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר דורי התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר דורי הצטרף לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוזיון בע"מ בשנת 2004
בתאריך ה-01/10/2010 בחר מר דורי לשדרג את מהירות הגלישה המעודכנת במנוייו ממהירות 1.5 מגה ל-2.5 מגה כאשר החבילה בה בחר לשדרוג כוללת הגדלת נפח תא הדוא"ל ל-1 ג'יגה.
בתאריך ה- 27/11/2011 בחר מר דורי לעדכן את החבילה המעודכנת לשירות האינטרנט במינוי כאשר החבילה בה בחר אינה כוללת הגדלת נפח תא הדוא"ל. בתאריך 22/12/2012 עודכנה במנוייו של מר דורי הגדלת נפח תא הדוא"ל,לבקשתו. פנייתו של מר דורי טופלה לשביעות רצונו.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה