פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביקשתי להתנתק כבר לפני כמה חודשים ולא ניתקו וממשיכים לחייב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי 2011 עברתי דירה והתחברתי לתשתית טלפון ואינטרנט דרך הוט עם נטוויזן היתה בעיה בתשתית וחוויתי תקלות מרובות היו אצלי שלושה טכנאים שונים שהאחרון מבניהם אמר שאין איך לסדר את התקלה ותמיד יהיו הפרעות באינטרנט לכן החלטתי להתנק ואושר לי ללא דמי יציאה מכיוון שהתקלות לא היו באשמתי. פתאום לפני כחודש נטוויזן התחילו להתקשר אליי שאני לא מנותקת מהם ויש לי חוב ואני חייבת לעדכן אמצעי תשלום, אז גם לא נותקתי וגם המשכתי להיות מחוייבת על ידם. התקשרתי עשרות פעמים ואפילו פניתי אליהם דרך האתר שלהם ומעולם לא חזרו אליי רק כל כמה ימים שולחים לי SMS שאני בחוב ואתקשר לסדר זאת. אודה לעזרתכם!
כספי סוג הנזק :
אני רוצה שהם ינתקו אותי ויפסיקו לחייב אותי ואני לא מוכנה לשלם על החודשים שלא הייתי מחוברת ולא נהנתי מהשירות מן הסתם פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז שם ותפקיד:
פנייתה של גב' צפריר נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
הגב' צפריר הצטרפה לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטויז'ן בתאריך 10.7.12. עקב תקלה טכנית בחברת התשתית נותק המנוי בנטויז'ן כבקשתה, כמו כן אופס החוב במנוי לשביעות רצונה.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה