פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על מנוי מבוטל במשך 3 שנים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בעבר היו לי 2 מנויים שישלמתי עליהם, בדצמבר 2008 ביטלתי את אחד המנויים במהלך השנים הללו לא קיבלתי את הסטייטמנט הביתה (אגב, גם אחרי שהתחילה כל הסאגה לא שלחתם לי כלום), אחרי שגיליתי זאת התחילה סאגה שלא נגמרת, אתם לא אומרים לי מה גובה הזיכוי שמגיע לי וכן, כאשר אמרתי שאתם צריכים להחזיר את הכסף עם ריבית והצמדה, קיבלתי תשובה ואני מצוטט "מה זה שוק אפור?", ניסיתי להסביר לנציגה שאם בבנק גובים ממני ריבית והצמדה על המינוס, אזי הכסף צריך לחזור אלי בגובה של הריבית והצמדה שהבנק גובה.
התקשרו אלי כבר 3 מנהלים ואף אחד לא עונה לי, אלא אני מקבל תשובות כמו "זה לוקח זמן", אתם יודעים לקחת כסף, אך כשצריך להחזיר פתאום הכל ברוקרטיה ולוקח זמן.
אישתי היא זו שמנהלת מולכם את השיחות והיא עייפה מכל העסק, היא מבזבזת זמן יקר בשיחות ארוכות ומתישות שבסופן היא לא מקבלת כלום.
לפני שאני פונה לערכאות אני מבקש להסדיר את העניין בצורה הגונה ומתורבתת,
אבקשכם לחזור אליי עם תשובה בהקדם
כספי סוג הנזק :
זיכוי הכולל ריבית והצמדה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר רוזנפלד התקבלה במשרדנו ונבדקה לעומקה.
בהמשך לפנייתכם נציגת פניות הציבור שוחחה עם גב' רוזנפלד, פנייתו של מר רוזנפלד טופלה לשביעות רצונו.
בכבוד רב,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
תגובה:
מענה לשביעות רצונו המלאה של מר רוזנפלד פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה