פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנסה להתנתק מהחברה והם מתחמקים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי בבוקר ה-5/1/12 יצרתי קשר עם נציג החברה (ענו לי אחרי 20 דקות של המתנה) וביקשתי להתנתק הוא אמר לי שיחזרו אליי עד השעה 12:00 לאחר מכן כאשר לא התקשרו ניסיתי לתפוס אותם שוב ולאחר 25 דקות של המתנה ענתה לי חברה שלוקחת עבורם הודעות וגם שביקשתי להמשיך להמתין לנציג הושב לי שזה לא אפשרי ושאני אשאיר שם וטלפון ויחזרו אליי עד השעה 16:00 , בפועל חזרו אליי בשמונה בערב ושביקשתי להתנתק אמרה לי הנציגה שבשעה כזו כבר לא ניתן היא נתנה לי מבפר פנייה ואמרה שתוך 48 שעות יחזרו אליי להתנתק.
היום כבר ה-8/1/12 ושוב אני מוצא את עצמי מחכה שיענו לי וכבר עברו 16 דקות על הקו ללא מענה...
כספי סוג הנזק :
כל דבר שיפגע בחברה ויגרום לה לשפר את שרות הלקוחות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר נובוגרודצקי התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר נובוגרודצקי פנה בתאריך 08/01/2012 בבקשה לביטול שירות האינטרנט המהיר.
פניתו של מר נובוגרודצקי טופלה לשביעות רצונו ושירות האינטרנט בוטל לבקשתו בתאריך 09/01/2012
מר נובוגרודצקי הינו שבע רצון
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה