פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מהאינטרנט- הלאת הלקוח ללא מתן מענה קונקרטי לבעיה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

שמי בלה, בסוף נובמבר 2011 התחברתי לבנדל של הוט ונטוויזין. ב-8 לינואר החלטתי להתנתק מהחבילה. התקשרתי להוט אשר ניתקו אותי ישירות, הם ציינו בפניי שעל מנת להתנתק לחלוטין יש צורך לפנות לנטוויזין בנפרד. באותו היום התקשרתי לנטוויזין וביקשתי להתנתק, נציגת השירות שאלה לסיבת ההתנתקות, עניתי לה שהניתוק נובע מחוסר שימוש. היא ניתקה אותי ואף נתנה לי מספר פניה 174741163, היא אמרה לי שעל מנת שהניתוק יהפוך לסופי, היא תעביר אותי לקשרי לקוחות שינתקו אותי. אחרי שהעבירו אותי חיכיתי חצי שעה על הקו ולא קיבלתי מענה ולאחר מכן הקו נותק. יצרתי שוב קשר ב-9 לינואר ושוב העבירו אותי לקשרי לקוחות ושוב חיכיתי בערך כחצי שעה. פניתי במייל לשירות לקוחות וביקשתי שיצרו איתי קשר. חזרו אליי באותו היום והעבירו אותי שוב לקשרי לקוחות, השיחה נותקה לאחר מספר שניות. ביום למחרת התקשרתי שוב ושוב העבירו אותי ושוב חיכיתי כחצי שעה.
הפעם האחרונה שיצרתי קשר עם החברה הייתה ביום שישי, ה-20.1. דיברתי עם נציגת שירות לקוחות שהבטיחה לי שיחזרו אליי באותו היום ללא המתנה. קיבלתי שיחה ממענה אוטומטי ש"בישר" לי שמקומי בתור הוא 10. חיכיתי בסבלנות ולאחר מספר דקות השיחה נותקה שוב.
אני לא מבינה מדוע הלקוח צריך לעבור כל כך הרבה שלבים על מנת להתנתק מהשירות. יש לי מספר פניה, מדוע אני צריכה לבזבז את זמני היקר, לבזבז שעות מיום עבודתי על מנת להיות זמינה לשיחות האלו. ביזבזתי כשעתיים בשבוע שעבר בהמתנה.
אני מבקשת ליצור איתי קשר מקשרי לקוחות או מכל אורגן אחר שמוסמך לנתק ללא העברתי לנציג אחר ולנתק אותי לאלתר!!!! כמוכן, אני מבקשת לשלוח לי במייל הודעה על סיום התקשרות.

בלה

ניתוק משירות האינטרנט לאלתר!!! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתה של גברת אטינגוף התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה
גברת אטינגוף הינה לקוחה משנת 2011.
בתאריך 8.1.2012 פנתה גברת אטינגוף בבקשה לביטול שירות האינטרנט במהיר.
בשיחתה מול מחלקת קשרי הלקוחות סוכם על ביטול השירות,
והמנוי נותק לבקשתה.
גברת אטינגוף הינה מרוצה
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה