פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל, טיפול כושל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בימים אלו הגשתי תביעה נגד חברת נטוויזן ( תביעות קטנות ) אשר בסופו של יום לאחר אין ספור טרטורים והבטחות , שבוע מיום ההתקנה לא היה לי כשבוע קו טלפון וקו אינטרנט, מעבר לנזק יחסה של החברה אלי היה מחפיר ומזלזל.
לא פעם הבטיחו פיצוי והיו מודעים ליחס המזלזל ולטרטורים ולעגמת הנפש, ולביקורים של טכנאים שגרמו לי הפסד של 3 ימי עבודה, שבוע ללא קו טלפון ואינטרנט, שימוש בפלאפון , עשרות טלפונים ודקות רבות ( שעות ) של המתנה על הקו ללא מענה וללא שום פתרון, , כמעט תמיד אני זה שחוזר אליהם לצורך מציאת פתרון ,בסופו של יום הציעו לי 69 ש"ח פיצוי!!!!!!! התקלה תוקנה לבסוף והתבררה כקטנה וכמשנית, אשר יכולה הייתה להיפתר מהתחלה לו חברת נטוויזן הייתה מגלה אכפתיות ורצון כפי שגילתה בעת שיווק השירות
כל הרשימה סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה