פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.

אני נציג של לקוח עסקי של נטוויז'ן למעלה מחצי שנה. בכל התקופה הזאת חויבתי פעמיים במשך כל חודש. פניתי שוב ושוב למחלקת שירותי לקוחות. שלחתי מיילים לכמה נציגים וקיבלתי ים של הבטחות שיבדקו את העניין ויחזרו אלי.

בינתיים, טלפון אחד שהוא חלק מהעיסקה, עדיין לא עובד, ובינתיים ממשיכים לחייב אותי פעמיים כל חודש.
כספי סוג הנזק :
סידור התשלומים והחזר הכסף שנלקח שלא כדין בתוספת ריבית ופיצוי על עוגמת הנפש המרובה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז שם ותפקיד:
פנייתו של מר ברונר נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
נציגינו יצר קשר עם מר ברונר, איש הקשר של חברת "הקידמה הטכנולוגית". משיחה עימו עולה כי טופל לשביעות רצונו מול מחלקת שירות הלקוחות העסקי של חברת 013 נטויז'ן.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה