פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה לאחר בקשת ניתוק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי שרה שושן ואני פונה בשמה של בתי, מירב גל שושן ובהסכמתה המלאה.לפני למעלה משנתיים, מירב עברה דירה וביקשה מנטוויז'ן הגדלת פס מ-2.5מגה לפס רחב יותר.נטוויז'ן מצידה,השאירה את היוזר הקיים ופתחה יוזר נוסף בעלות נוספת. עקב תקלות אינספור וניתוקים, מירב עברה לסמייל 012 וביקשה מנטוויז'ן להתנתק. פנייה נוספת נשלחה מסמייל.
לאחר פניות טלפוניות שלא נענו, היא פנתה אליהם במרץ 2011 בפקס חתום בשמה וביקשה להתנתק, אבל רק בדצמבר הם הואילו לנתק אותה. בעקבות פנייתי אליהם, הם הסכימו שאולי הם יחזירו לה 560 שח, למרות שרק במהלך 2011 הם גבו ממנה כ- 2000 ש"ח. ערכתי עם נציגים שונים של החברה הרבה מאוד שיחות בשבועות האחרונים. השיחה האחרונה היתה ב- 17.1.12, והמהלכה הובטח לי שנציגה בכירה, בקשרי לקוחות, בשם מאיה, תחזור אלי תוך 48 שעות. אז הבטיחו....
אנחנו חסרי אונים מולם.
הפרטים למטה הם של מירב. אך מספרי הטלפון וכתובת המייל הם שלי.
הטלפון שלמירב לאישור הפרטים הוא: 054-9222429
תודה
שרה שושן
בזבוז זמן רב מאוד סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה