פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נטויזן 013 לא מנתקים אותי מהאינטרנט נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה מתמ 31905 חיפה כתובת:
המלאכה 15 ראש העין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בקשתי להתנתק בתאריך 17.01.12 (שיחה מוקלטת) עם שירלי משירות לקוחות שלחתי פקס עם בקשה להתנתק הבטיחו שיחזרו אלי לפלפון דבר לא קרה צלצלתי
פעמיים בקשתי לדבר עם מנהל פניות ציבור או שירות לקוחות נאמר לי שיחזרו אלי פשוט מתעלמים למרות שהחוק מחייב אותם לנתק אותי לאחר 3 ימים .בבזק בינלאומי
התעריפים ירדו ואילו בחברת נטויזן 013 מבקשים תעריף כפול ממש חיים בללה לנד
תביעה יצוגית על הפרת החוק פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר אפריאט התקבלה במשדרדינו ונבדקה לעומקה.
מר אפריאט פנה בתאריך 17.01.2012 בבקשה לביטול שירות האינטרנט
בפניתו מר אפריאט שוחח עם מחלקת קשרי הלקוחות ואישר את ההצעה לחידוש המנוי.
מר אפריאט ממשיך להיות מנוי של חברת 013 נטוזין.
והינו שבע רצון
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה