|
|
|
|
|
|
נטויזן 013 לא מנתקים אותי מהאינטרנט |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
מרכז אומגה מתמ 31905 חיפה |
כתובת: |
המלאכה 15 ראש העין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בקשתי להתנתק בתאריך 17.01.12 (שיחה מוקלטת) עם שירלי משירות לקוחות שלחתי פקס עם בקשה להתנתק הבטיחו שיחזרו אלי לפלפון דבר לא קרה צלצלתי
פעמיים בקשתי לדבר עם מנהל פניות ציבור או שירות לקוחות נאמר לי שיחזרו אלי פשוט מתעלמים למרות שהחוק מחייב אותם לנתק אותי לאחר 3 ימים .בבזק בינלאומי
התעריפים ירדו ואילו בחברת נטויזן 013 מבקשים תעריף כפול ממש חיים בללה לנד
|
תביעה יצוגית על הפרת החוק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור 013 נטווי |
שם ותפקיד: |
פניתו של מר אפריאט התקבלה במשדרדינו ונבדקה לעומקה.
מר אפריאט פנה בתאריך 17.01.2012 בבקשה לביטול שירות האינטרנט
בפניתו מר אפריאט שוחח עם מחלקת קשרי הלקוחות ואישר את ההצעה לחידוש המנוי.
מר אפריאט ממשיך להיות מנוי של חברת 013 נטוזין.
והינו שבע רצון |
תגובה: |
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ |
פתרון: |
|
|
|