פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ניתקו אותי כשביקשתי מפברואר 2011 וכרגע גם לא רוצים לנתק אותי נושא התלונה:
צאפאני יחזקאל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏22 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
קיבלתי תקופה של שלושה חודשים חינם להתנסות מדצמבר 2011 , לאחר כחודשיים ביקשתי להתנתק העבירו אותי לשימור לקוחות דיברה איתי בחורה בשם יפעת ניסתה להציע לי כל מיני חבילות להישאר , ביקשתי ממנה להתנתק לבסוף היא אמרה שאני ינותק והעניין יסודר. כיום לאחר כמעט כשנה אני רואה שאני חוייבתי 88 שקל על 10 מגה כי לא הודעתי על ניתוק לאחר 3 חודשי הניסיון,
גיליתי את זה לאחר שנגיצה התקשרה אליי לשדרג את מהירות הגלישה והופתעתי כי אמרתי לה שאני לא לקוחה שלכם.

התקשרתי זועמת לשירות הלקוחות בתאריך ה 22/01/2012 וביקשתי בכל תוקף להתנתק עוד היום הנציגה יסמין מצוות גולד , אמרה שהיא לא יכולה לנתק אותי ורק שימור לקוחות יכולים , אמרתי לה שאותי זה לא מעניין ואני חושב שזה חוצפה בכלל שהם עוד לא רוצים לנתק אותי לאחר שביקשתי ניתוק עוד בפברואר והיא בדקה וראתה שהנציגה יפעת היתה אמורה לטפל בזה עוד בפברואר, אתם יכולים לראות שבמנוי לא בוצעה שום גלישה ולא היה בשימוש בכלל, היא הבטיחה לי שיחזרו אליי עוד היום עד השעה 19:00 מהשימור לקוחות ושאני ינותק היום התעקשתי לדבר עם מנהל שלנה אבל היא נענתה בסירוב, עד היום לא חזרו אליי והיום כבר ה 24/01 , אני חושב שזה חוצפה מעבר לכל ביקורת ואם העניין לא יסודר ולא יקבל החזר כספי על כל התקופה אני פותחת בהליך משפטי נגדכם וכותבת מכתב לרגולטור שאתם מפרים את החוק.
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי והחזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר כרמונה התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בעקבות פנייתכם שוחחנו עם מר כרמונה
נושא פנייתו טופל לשביעות רצונם של שני הצדדים
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה