פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מבקשה להתנתק נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/01/12 שלחתי פקס לחב' נטוויזן עם בקשה להתנתק משירותי ספק אינטרנט. לאחר מכן באותו יום קיבלתי הודעת SMS שאכן הפקס התקבל. כמו כן התקשרתי לשירות לקוחות ב 19/01/12 כדי להתעניין בסטטוס הבקשה שלי. נאמר לי שאכן פקס התקבל ב 18/01/12, הועבר למחלקת קשרי לקוחות והם אמורים לחזור אלי תוך 48 שעות מרגע קבלת הפקס. נכון להיום כבר עברו מעל 70 שעות מרגע קבלת פקס בנטוויז'ן ועדיין אף אחד לא חזר אלי. התקשרתי לשירות לקוחות של נטוויז'ן ב 23/01/12 ושוב נציג שירות הודיע לי שפנייתי בטיפול ויחזרו אלי בהקדם. ושוב אף אחד לא חוזר. אני לא נמצא במסלול עם התחייבות מול חברה. לכן זכותי להתנתק משירותיהם תוך 3 ימים מרגע קבלת הבקשה בחברה. דבר שלא נעשה וגורם לי להמשיך ולשלם כסף על שירותים שאינני מעוניין.
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי משירותי החברה והחזרת תשלום שנגבה על ימים שלאחר הודעת ניתוק פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר פלדמן התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר פלדמן פנה בבקשה לביטול השירות בתאריך 18.01.2012
פניתו התקבלה וטופלה לבקשתו, והשירות נותק.
מר פלדמן הינו שבע רצון
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה