פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היתכן שנטוויז'ן שודדים לנו את כרטיסי האשראי ללא רשות ?? נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני הייתי לקוח של נטוויזן . לשמחתי כבר לא לקוח שלהם
אחרי יגיעות רבות להיפטר "מהשירות " האדיב שלהם
סיפורי הוא כזה ,פעם אחת לא כובדה הוראת הקבע שלי בבנק ,אז שבוע לאחר מכן
נטוויזן ניתקו לי את השירות שלהם , אז אחותי שראתה שאני זקוק לאינטרנט התנדבה
לעזור לי עם כרטיס האשראי שלה ,עד שאני יסדיר את ההוראת קבע בבנק
אחי באותו זמן התעניין לאיזו חברה של אינטרנט הוא יכול להצטרף
אני בתומי המלצתי לו שיברר מחירים אצל נטוויזן , ואכן הוא עשה זאת
הוא רק בירר , והנציגה שאלה אותו מי הפנה אותך אז הוא אמר לה שאחי ,שזה אני הפנתי אותו
ושאני לקוח שלהם , חודשיים לאחר מכן שלא בדקתי את החשביוניות של החברה ,של נטוויזן
ישבתי לבדוק ,ולתדהמתי אני רואה סכום כפול ומכופל שחייבו את כרטיס האשראי של אחותי
ללא הסכמת אחותי כמובן , התקשרתי לנטוויזן ,ואמרתי להם זאת ,העבירו אותי למנהל בכיר
והוא הבטיח לי זיכוי למשך שנה גלישה ללא התחייבות ,ופה כבר ירד לי
החשק להמשיך להיות מנוי של נטוויזן , לאחר כמה חודשים הכל טוב ויפה עד ..... ניגנב לי המחשב ,ולא הייתה לי יכולת לקנות חדש
כי אני נכה 100 % ,התקשרתי לנטוויזן וביקשתי להתנתק , העבירו לי מנהלת "נחמדה" והיא אמרה לי
שחבל שאני יפסיד את הוותק בנטוויזן ,והציעה לי להקפיא את החייגן ,עד שאני השיג מחשב חדש או חלופי
הסכמתי להקפיא את החייגן לחצי שנה , אבל בכל זאת לא רציתי להמשיך
לאחר כמה חודשים התקשרתי אליהם וביקשתי להתנתק כי ממילא ,אין לי מחשב ואני לא רוצה להמשיך
אוקי הם ניתקו אותי ,ובזה חשבתי שסיימתי מסכת יסורים עם חברת נטוויזן
אבל לא כך הגורל רצה , לאחר שבוע או יותר התקשר אלי נציג שלהם ממחלקת הכספים ,ופה שוב הוכתי בתדהמה
עד לאן חברה מוכנה להדרדר לשפל המדרגה , הוא הודיע לי שאני חייב להם על שנה גלישה ,שאלתי אותו על איזה חודשים
אז הוא אמר ,עיינתי בקבלות שהיו לי וראיתי שהם שולמו , אז הוא הסביר לי טענה מעורפלת ובלתי הגיונית שרק לאחר שנה הם עלו על זה
שהכרטיס האשראי לא כובד , אבל הסברתי לו שהייתה לי שנה גלישה חינם ,וגם על שנה גלישה אני מוותר רק שלא יהיה לי עסק עמם
הוא לא נתן הסבר ברור ,ואני מצידי ידעתי שאנני חייב להם אגורה שחוקה , ההיפך הוא הנכון
וגם שמתי לב בחשבוניות , שאני סגרתי עיסקה על חייגן בסך 39 , ופתאום אני שם לב שהסכום עולה בהדרגה ל 70 ש'ח
ל 80 ש'ח ואף יותר , טוב בזה זה לא התסתיים , לאחר חצי שנה התקשרה איזה מישהי מחבר עורך דין להוצאה לפועל
ואמרה שאני חייב לנטוויזן 1200 ש'ח + עמלת מכתב לעו'ד 800 ש'ח , שזה בסך הכל 2000 ש'ח , זהו פה הם חצו את הגבול
לשמחתי חלק מהשיחות שבוצעו עם המנהלים של החברה או נציגים הוקלטו , אני שוקל לבקש סיוע משפטי מהמדינה , כי אני נכה 100 %
ואני מאמין שאני אגיש תביעה , אם יש מישהו שניפגע מהם על ידיהם מוזמן לשלוח לי הודעה בפורום ,וניראה אולי תביעה יצוגית
תעורר את חברת נטוויזן לתהות על קיומה
בברכה יעקב
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על גביית יתר פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז שם ותפקיד:
פנייתו של מר פרץ נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר פרץ טופל ע"י מחלקת הכספים של החברה ומשמוצו נסיונות גביית החוב, הועבר להמשך טיפול משפטי.
עוד עולה כי לדבריו, בדבר הטבה של שנה חינם, אין תיעוד במערכות החברה ואין בידיו אסמכתא המאשרת הטבה שכזו או תשלום חודשי נמוך ממה שהונפק בחשבונית החודשית. בשיחה עם נציג פניות הציבור בוצעה הפחתה חלקית מקרן החוב, כמחווה שירותית. יתרת החוב נשארה על כנה.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה