שירות לא איכותית של טלפון נייח |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
התחברתי לשירות של טלפון נייח של חברת נטוויזן. במשך תקופת ניסיון של חודשיים היו מלא בעיות עם חיבור לאינטרנט. בהתחלה שרות לקוחות טענו שהבעיה עצלי במחשב (אמנם שלפני שהתחברתי לא היו בעיות). אחר-כך הטכנאי משרות הלקוחות החליף את התוכנה במכשיר הראוטר. שום דבר לא עזר.
כשבסוף תקופת הניסיון ביקשתי להתנתק מהשרות - העבירו אותי מאחד לשני עד שהתנתקו (מהשיחה, לא מהשרות!).
בסוף החלפתי את מכשיר הראוטר לאחר, לא של חברת נטוויזן ואין לי בעיות עם חיבור לאינטרנט. אבל - אין לי טלפון ביתי בגלל שהמספר מנויד לחברת נטוויזן!
הנני מבקשת לנתק אותי מהשרות, להחזיר כספים שכבר שילמתי עבור השרות שאינני משתמשת בו, וגם לנייד את המספר בחזרה לחברת בזק.
|
אי-נוחיות |
סוג הנזק : |
ניוד של מספר טלפון, התנתקות משירות טלפון נייח והחזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|