פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנסה להתנתק מהאינטרנט של 013 ולא מקבל מענה אנושי(תרתי משמע) נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני רודף אחרי נציגי שירות של נטוויז'ן בשביל להתנתק מהאינטרנט, מבזבז זמן יקר בהמתנה ומקבל הבטחות שיחזרו אליי מקשרי לקוחות תוך כך וכך זמן אבל לשווא.

ב- 24.1.12 בבוקר הודעתי לנציגת שירות בשם דינה שאני מעוניין להתנתק עקב כך שקיבלתי חבילת אינטרנט בחינם מהעבודה.

דינה פתחה קריאה מספר: 175500828 והעבירה אותי לקשרי לקוחות. לאחר 30 דקות המתנה הגעתי לבחור שלוקח ממני פרטים ומבטיח שיחזרו אליי מקשרי לקוחות עוד באותו היום. למותר לציין שעד לרגע זה לא חזרו אליי.

ב- 25.1.12 בבוקר דברתי עם נציג שירות בשם עמיעד שהגדיל לעשות ואף שלח בקשה במייל להוד מעלתם של קשרי הלקוחות אבל עד לרגע זה עדיין לא חזרו אליי מקשרי לקוחות.

למה אי אפשר להתייחס ללקוח שעוזב כמו שצריך ? למה אני צריך לבזבז זמן יקר וכסף על המתנה למענה וטלפונים אליכם ? חבר שלי מהעבודה התנתק מ- 012 תוך 10 דקות . למה אצל נטוויז'ן אי אפשר להתנתק מבלי לחכות לקשרי לקוחות שעות וימים?

חבל ש- 6 שנים משותפות מסתיימות עם טעם כה מר, שמן הסתם לא ידרבן אותי לחזור ל- 013 במידה ואצטרך(כמו שציינתי התחלתי לקבל סבסוד לאינטרנט ממקום העבודה שלי ומי יודע מה ילד יום...).

אני דורש לנתק אותי סופית .

אלון
ניתוק סופי ומיידי מהאינטרנט של נטוויז'ן פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר בנין התקבלה במשדרדינו ונבדקה לעומקה.
מר בנין פנה בבקשה לביטול שירות האינטרנט בתאריך 24.1.2012
פניתו של מר בנין התקבלה והמנוי בוטל לבקשתו.
מר בנין הינו שבע רצון
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה