פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק משירותי ספק האינטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
המלאכה 15 פארק תעשיות אפק כתובת:
ראש העין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני נעום, פניתי לחברת נטוויזיון בבקשת ניתוק משירותי ספק האינטרנט ב27 לנובמבר וגם ב 28 לנובמבר והובטח לי שנותקתי. אבל גיליתי שעדיין עד סוף חודש ינואר אני ממשיך להיות מחוייב על השירות. בהיותי עולה חדש לא דובר עברית ופנסיונר, אני לא מצליח להתנתק לבד. אני דורש מהחברה לפתור את הבעיה באופן מיידי ללא מחלקת קשרי הלקוחות כי אני כבר מנוי בחברה אחרת
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי והחזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר בסנובטי התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בעקבות פנייתכם שוחחנו עם מר בסנובטי
נושא פנייתו טופל לשביעות רצונם של שני הצדדים
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה