פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לניתוק נושא התלונה:
משולם משה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ערב טוב , בתאריך 28.4.2011 התקשרתי לחברת 013 כדי להיתנתק מהשירות שלהם לאחר שהתחברתי לחברת אורנ'ג .אמרו לי שיחזרו אלי מהקשרי לקוחות ושאני מאותו יום לא מחויב בכסף במשך 4 חודשים המשיכו לחייב אותי בסכום מופקר של 80 שח בחודש צלצלתי אליהם שוב בתאריך 24.7.11 ושוב אותו דבר הנושא יטופל ואני מנותק , אבל הנושא ממשיך ואני עדיין משלם . התקשרתי שוב בתאריך ה24.1.2012 כבר 8 חודשים מחייבים אותי בסכום מופקר שאני לא משתמש בשרות שלהם בכלל .
כספי סוג הנזק :
החזר של הכסף שנלקח פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז שם ותפקיד:
פנייתו של מר משולם נתקבלה במשרדנו ונבדקה לעומקה.
מנוי האינטרנט בוטל לבקשתו של מר משולם בעקבות שיחה עם מחלקת קשרי לקוחות.
בעקבות פנייתו של מר משולם לאתר תלונה, נציגינו יצר קשר עימו ובוצע זיכוי חלקי עבור השירות וזאת מאחר ולא קיימת פנייה מתועדת לניתוק בחודש אפריל.
טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה