פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים עבור שירותים שמעולם לא ביקשת. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
חיובים עבור שירותים שמעולם לא ביקשת.
ניצול הלקוחות שלהם ב"שיטת מצליח.
ב-4/01/2012, כאשר עברתי על פירוט חיובי כרטיס האשראי שלי, שמתי לב שחויבתי
עבור שלושה חודשים אחרונים ביתר של 494.77 ₪ ע"י חברת נטוויז'ן -שרותי אינטרנט .
עבור חבילת המבצע שרותי אינטרנט ( שעמדה להסתיים ב -21/12/2011) חויבתי מדי חודש בסכום כ-81.94 ₪ וסכום נוסף 44.95 ₪ עבור 3 רשתות אינטרנט נפרדות .
לאחר מכן החל 10/2011 חיובים התחילו לגדול מדי חודש:
9/2011 - 81 .94 + 44.95 ₪.
10/2011- 154.71 + 74.90 ₪ (כ-87 ₪ יותר)
11/2011 -264.49 +92.93 ₪ (כ- 214 ₪ יותר)
12/2011- 290.48 + 47.98 ₪ (כ- 195₪ יותר)
על כן, סה"כ חויבתי ביתר בסכום של 494.77 ₪ עבור 3 חודשים.
אני לא ידעתי להסביר את פשר העניין, ופניתי לשם כך לחברה.
נאמר לי שבעקבות פנייתי העלתה חברה לי את המהירת גלישה והוסיפה לי אנטיווירוס.
במהלך בירור נזכרתי, שבמהלך חודשי אוקטובר ונובמבר פנו אלי אנשי מכירות של נטוויז'ן בהצעות :
1.בחודש אוקטובר -לעלות מהירות הגלישה ל-Mb 20- ללא עלות והתחייבות.
2. בחודש נובמבר - הוצעה לי תוכנת אנטיווירוס.
בשני מקרים אמרתי לאנשי מכירות שאין לי צורך בלעלות מהירות הגלישה והאנטיווירוס.
בהמשך ביקשתי להאזין להקלטה של שיחת המכירה כשנציגת מוקד הברורים
ביקשה לבדוק (10 ימי עסקים למצוא את ההקלטה !) את הקלטת השיחה שערכתי ושרק לאחר מכן יחזרו אלי.
ביום חמישי ב-12/01/2011 התקשרתי שוב לחברה (דיברה איתי שירלי) ואז נאמר לי "אנו לא הצלחנו למצוא הקלטה וחברה תבצע זיכוי על כל עודפי תשלומים ביום ראשון כיוון שפקידה שמטפלת בזיכויים לא נמצאת. כמו כן הבטיחה להתקשר אלי ביום ראשון.
ביום שיני 16/01/2011 פניתי בעצמי לנטוויזן כיוון שביום הראשון לא התקשרו אלי כפי שהובטח.


מיותר לציין את הזמן הארוך שנאלצתי לבלות בהמתנה לנציג שירות.
לאחר מכן אילו הם פני הדברים שהתקבלו מכם:
א) "הצלחנו לשחזר הקלטה של בקשתך לאנטי ווירוס" .
ב) "אנו נזכה אותך רק על מהירות הגלישה".
בקשתי להאזין לשיחה שבה ביקשתי אנטי ווירוס נתקלה בסירוב גם הפעם, תחת ההסבר כי "זו המדיניות",ושרק בבית משפט הם יסכימו להשמיע את השיחה.
לאור התשובות שקיבלתי מנטוויזן החלטתי לבחון את פרטי חשבונות שאני מקבל לתא הדוא"ל שלי:
עבור 2 רשתות אינטרנט (עבורי ובני אורן) מצאתי שבנוסף למהירות ואנטי ווירוס
אני "התנדבתי" לשלם עוד עבור הגדלת תיבת המייל של "NET" שמעולם לא
השתמשתי בה.
לסיכום:
א. לגבי תוכנת אנטיוורוס.
בני איש הייטק הבקי היטב בכל נבכי האינטרנט אנטי וירוס Spam ורעות נוספות. כל המחשבים בביתי מטופלים על ידו ( בני דוקטורנט בתחום מחשבים) לאורך שנים חומרה, תוכנה,רשת תקשרת ו-Router's למיניהם ועל כך נימקתי לאשת מכירות של נטוויזן.
מעולם לא השתמשתי בתוכנת האנטי וירוס שלהם.עובדה- חשבון שנשלח לתיבת"GMAIL"
למעשה, המייל עם הלינק מתייחס לכתובת של מייל של נטויז'ן "NET" שלא השתמשתי מעולם.
ב.לגבי לעלות מהירות הגלישה ל-Mb 20.
א) תשתיות אינטרנט שלי מחברת HOT עם התחייבות חבילת טריפל לשלוש שנים ומהירת גלישה של 12 מגהרץ.המהירות גלישה נשארה 12 מגהרץ.
גם כאן ילדים לא פנו לחברה בבקשה זו.
ג. לגבי "התנדבתי" לשלם עוד עבור הגדלת תיבת המייל של "NET" .
אני וילדי משתמשים רק בתיבת המייל של GMAIL" ". וגם נטוויזן שולח חשבון לתיבת GMAIL" " שלי. .בנוסף עד היום בקושי ניצלתי כ-40 % משטח איכסון של תיבת GMAIL" " שלי. אין שום הגיון שאבקש להגדיל נפח תיבה שכאמור מעולם לא השתמשתי בה.

ד. כאמור, שילמתי על שירות שכלל לא ביקשתי - וכלל אינני צריך.
אני מבקש להחזיר לי מיידית את כל הכספים שניגבו ממני על לא עוול בכפי ולהפסיק להשתמש בכרטיס האשראי שלי
בברכה,
דוד פורקוש
כספי סוג הנזק :
חיובים עבור שירותים שמעולם לא ביקשת. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז שם ותפקיד:
פנייתו של מר פורקוש נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מבדיקה עולה כי נציג מכירות מטעם החברה יצר קשר עם בעל המנוי והציע שירותי אנטי וירוס למחשב ושירות גיבוי ואחסון. עוד עולה מהקלטת השיחה כי מר פורקוש הסכים לדברים. מאחר ומר פורקוש טוען כי לא הבין שהמדובר היה בשירותים בתשלום חודשי, ומאחר ולא השתמש בשירות, בוצע זיכוי חריג כמחווה שירותית.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה