פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כפיית התחייבות בניגוד להבטחות נושא התלונה:
גולדברגר אסף שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8/8/10 הותקן אצלנו טלפון אינטרנטי מטעם חברת נטוויז'ן לתקופת נסיון של חדשיים ללא התחייבות. ב 4/10/10 התקשרנו לחברה על מנת להתנתק מהשירות עקב האיכות הרעה של הקו (ניתוקים רבים). הנציגה הטלפונית שכנעה אותנו להמשיך את השירות ללא התחייבות והבטיחה לשלוח טכנאי שיפעל למען שיפור הקו. הסכמנו.
הטכנאי מעולם לא הגיע. בסוף אוקטובר הופתענו לקבל חשבונית שגובה מאיתנו סכום חודשי של 49.90 ובמסלול של התחייבות. התקשרנו להתלונן ולאכזבתנו הנציגה הכחישה מכל וכל את הסיכום הקודם ואת עצם קיום השיחה ההיא. בשיחות טלפון נוספות המשכנו להתקל באותה ההכחשה. הודעות מייל ששלחנו הגיעו ליעדן ונותרו בלא תגובה. נותרנו שבויים במסלול ההתחייבות של חברת נטוויז'ן. במצוקתנו הרבה, הורינו לבטל את הוראת הקבע בכרטיס האשראי, ושלחנו מייל התראה כמה ימים מראש ששוב לא זכה לתגובה. בשיחה נוספת עם נטוויז'ן הבענו רצוננו לשלם את חשבון האינטרנט (שהמשכנו להשתמש בו) וכן את חשבון הטלפון עפ"י השיחות שנעשו ועפ"י הסיכום המקורי ביננו, וכך לסיים את הפרשה. נטוויז'ן לא אפשרה לנו לשלם חשבונות אלה, אלא רק את החוב לפי ההתחייבות שכפתה עלינו - שהיה גדול בהרבה. כיוון שלא התאפשר לנו לשלם רק את מה שהיינו צריכים, החוב תפח בינתיים וצבר ריבית והצמדה. נטוויז'ן איימו עלינו באמצעות עורך-דין בנקיטת הליכים להוצאה לפועל שיגרמו לנזק כספי גדול בהרבה. בימים אלו אנו מצפים לתחילת ההליך המשפטי נגדנו.

לסיכום: בעקבות הכחשתה של שיחת טלפון קריטית של בקשת ניתוק, נטוויז'ן מציגה אותנו כלא דוברי אמת, מתפיחה את חובותינו כלפיה ורודפת אותנו עם עורכי דין. כל זאת כיוון שלא הסכמנו לשלם חוב פעוט (אז...) שלא היה מוצדק. למותר לציין שההתנהגות הצרכנית הזו של נטוויז'ן אינה חכמה בלשון המעטה.
כספי סוג הנזק :
אנו מבקשים לשלם את חובנו על שירות האינטרנט (דצמבר-ינואר 2010) ועל שיחות הטלפון (אוקטובר-נובמבר 2010) במסלול שסוכם ללא התחייבות ובערכיהם המקוריים ללא הריבית וההצמדה שנכפו עלינו ולבטל את ההליך המשפטי. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז שם ותפקיד:
פנייתו של מר גולדברגר נתקבלה במשרדנו ונבדקה לעומקה.
בשיחתו עם נציג פניות הציבור, הוחלט לפנים משורת הדין לקזז חלק מהחוב לשביעות רצונו.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה