פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק מהספק והמשך חיוב נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מספר פעמים הודעתי לנטוויז'ן שברצוני לעזוב אותם, כל פעם אמרו לי שהם לא יכולים לנתק אותי ושמישהו אחר יחזור אליי.
מספר פעמים חזרו אליי ושאלו אותי מה אני רוצה, ואז העבירו אותי למישהו אחר וניתקו את השיחה
מספר פעמים ישר ניתקו את השיחה
ומספר פעמים השאירו אותי להמתין 20 דקות, ואז ניתקו את השיחה.

שלחתי מספר פקסים בעזרת שירות נתק - מה שחשבתי שיגרום להם לנתק אותי.
אני מנוי דרך חברת הוט - וגם הם הודיעו לנטוויזן שאינני גולש דרכם יותר (עברתי לחברה אחרת והם עדכנו את זה בשרתים שלהם!)

למרות כל הנ"ל לתדהמתי נטוויזן ממשיכים לגבות ממני כספים מדי חודש.
אשמח לקבל חוו"ד לגבי תביעת נזקים
כספי סוג הנזק :
ניתוק וזיכוי כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר חורב התקבלה במשדרדינו ונבדקה לעומקה.
מר חורב פנה בתאריך 20.12.2011 בבקשה לביטול השירות אינטרנט.
פניתו התקבלה במשרדינו והמנוי נותק לבקשתו
מר חורב הינו שבע רצון
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה