פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת כסף נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אנו משפ' גדעוניאן היינו לקוחות של נטוויזן שיחות לחו"ל למעלה מ10 שנים. בחודש אוגוסט הגיע אלינו נציג שלהם והציע לאמא שלי, שהעברית שלה לא כ"כ חזקה, חודש התנסות של קו ביתי שלהם הכולל גם שיחות לחו"ל ושניתן לבטל אותו אחרי חודש. אני, נושין, הבת של המשפחה שדרך החשבון שלי יש את ההו"ק, אחרי שראיתי זאת הסברתי לאמא שאין צורך בקו ביתי הרי יש לנו את בזק ודרך נטוויזן אנו מחייגים לחו"ל לכן עדיף שנחזיר את המכשיר ונחזור לחבילה שהיתה לנו. אמא שלי הבינה ויום למחרת הלכה לדואר ושלחה רשום את המכשיר. התקשרתי אליהם יום למחרת כדי לוודא שהכל הגיע ושיבטלו את הקו ביתי באותו יום ענה לי נציג בשם רותם/תומר לא כ"כ זכור לי ואמר שאין לי מה לדאוג הכל בוטל והוחזרתם לחבילה הקודמת שלכם. אך זה לא קרה והם המשיכו לגבות כפליים רק אחרי שמנהלת המחלקה ביטלה הכל גם זיכתה חשבונית אחת אך עדיין נשארו עוד שלושה וכל פעם מסננים אותנו
כספי סוג הנזק :
מבקשת שיחזירו את הכסף שנלקח כי הם גרמו להרבה עוגמת נפש פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתה של גברת גדעוני התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גברת גדעוני בחרה להצטרף לשירות הקו הביתי בתאריך 11/07/2011 .
בתאריך 31/10/2011 הלקוחה פנתה בבקשה לביטול השירות.
פניתה התקבלה והשירות בוטל 1/11/2011.
גברת גדעוני הינה מרוצה
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה