פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להתנתק משירות שמעולם לא ביקשתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מסתבר שנטויז'ן מחייבים אותי מידי חודש בסכום של 31 שקלים על שירות שמעולם לא ביקשתי. וכשאני מבקשת קודם כל לנתק אותי מאותו שירות נמסר שמישהו יחזור אלי תוך 72 שעות.
למה?
נתקו אותי עכשיו, הקו עבורו ניתן השירות גם ככה מנותק מלפני שלושה שבועות!!!
כל זה בזמן שאני בכלל סגרתי את העסקה עבור תשתית וספק מול בזק.
נציג שמוסמך לנתק אותי שיחזור אלי עכשיו! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' קרפ נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה. הגב' קרפ הצטרפה לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטויז'ן בתאריך 24.02.12 הכולל שירותי הגנה לתיבת המייל האלקטרוני.
גב קרפ ציינה שאיננה מעונינת בשירותים וביקשה לבטל את שירות האינטרנט
בקשתה התקבלה המנוי אינטרנט נותק לבקשתה ואף הלקוחה זוכתה בגין שירותי תיבת הדואר האלקטרוני.
גברת קרפ הינה שבעת רצון מהחברה
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה