פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית תשלומים מופקעים שלא ע"פ סיכום באופן שיטתי וזלזול בלקוחות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.לתדהמתי גיליתי שגבו ממני עבור טלפון כ 95 ש"ח לחודש במשך כחצי שנה למרות שסוכם שיתנו לי 6 חודשים חינם ולאחר מכן 14.90 ש"ח לחודש וזאת כפיצוי על הפעם הקודמת בה גבו ממני סכומים מופקעים מעבר למסוכם !
כך שזאת לא פעם ראשונה שלי שסוכם טלפונית סיכום מסוים ובפועל הגביה גבוהה בהרבה.
מדובר לדעתי בגזל,בגניבה של ממש !!
לדעתי יש לפעול ע"מ להוקיע את נטוויזן כך שתשלם קנס של אלפי שקלים על הונאות חוזרות ונשנות של לקוחות תמימים !!!
בנוסף הם הבטיחו לי שיחזרו אליי טלפונית ולא חזרו ואף ניתקו לי את הטלפון בפרצוף !!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי כספי של אלפי שקלים !! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז שם ותפקיד:
פנייתו של מר סושרד נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר סושרד הצטרף לשירות קו הטלפון הביתי. פרטי המבצע ועלויות החבילה בה בחר לשירות, נמסרו בע"פ במעמד השיחה ובאמצעות דוא"ל בכתב.
בעקבות פנייתו של מר סושרד נציגנו יצר קשר עם בעל המנוי, זוכה עבור שירותים בהם היה שימוש חלקי כמחווה שירותית.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה