פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הספק מגביל את קצב העלאה ל 0.25M במקום 0.5M נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-11 חודשים התחלתי הסכם עם חברת נטוויזן שהיא תספק עבורי אינטרנט של 2.5 מגה ואיתו קצב העלאה של 0.5 מגה.
היו לי הרבה בעיות בתחילת ההסכם ולקח כחודש עד שהן טופלו בעזרת 3 טכנאים של בזק ותמיכה רבה של נטויז'ן. כשבזק סיימו, פניתי לנטויז'ן בכדי להבין למה אני לא מקבל את קצב ההעלאה עליו סוכם. נאמר לי שבזק עדיין לא שדרגו את הרשת ל- NGN בשכונתי ולכן אין אפשרות לתת לי העלאה של 0.5 מגה אלא רק 0.25 מגה.
כמו כן הוסבר לי שכאשר בזק תפרוש את רשת ה-NGN אני אקבל באופן אוטומטי 0.5 מגה העלאה.

לפני כשבועיים נזכרתי בדבר ובדקתי את מהירות ההעלאה וההורדה. להפתעתי מצאתי כי מהירות ההעלאה איננה 0.5 מגה אלא מוגבלת ל-0.25 מגה.

בשיחה עם נציג נטויז'ן נאמר לי שמכיוון שבהסכם שלי איתם ב-3 החודשים האחרונים של השנה הם חודשי חינם, אין אפשרות "לעדכן את החבילה" כדי שאקבל את מה שמגיע לי.
הוא הציע לי 2 אפשרויות:
1. לא לעשות כלום עד סוף ההסכם, ("תגיד לי את האמת, אתה באמת צריך את זה? אתה מרגיש שזה חסר לך? " , לדבריו). מכיוון שעוד חודש וחצי מסתיים ההסכם ואז אני יכול לחתום מחדש על הסכם (במחיר גבוה יותר, למעשה, אותו מחיר ללא 3 חודשי חינם).
2. לחתום כבר עכשיו על חבילה חדשה בהתחייבות לשנה ולאבד חודש וחצי חינם.

לאחר שהתעקשתי שזה מגיע לי כבר מלפי יותר מחצי שנה, מאז שבזק שדרגו את התשתית, הוא ניסה לבדוק האם אפשר לעשות את התיקון ידנית וחזר אלי עם תשובה שלילית אבל עם הצעם מבטיחה: התחייבות לשנה עם אותו מחיר שאני משלם פחות שקל וחצי. מפתה ? לא כל כך

מבדיקה מול בזק, אני מקבל 0.5 מגה העלאה. כלומר הספק הוא שמגביל את קצת העלאת הנתונים

אני מצפה לקבל פיצוי כספי על אי עמידה בהסכם שנחתם ביננו, עוגמת נפש וזמן הטיפול שהשקעתי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על אי עמידה בהסכם שנחתם, עוגמת נפש ועל זמן הטיפול פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווז שם ותפקיד:
פניתו של מר אדם התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר אדם פנה לחברתינו בתאריך 19.03.2012 בבקשה לעדכן מסלול חדש בשירותי האינרנט.
מר אדם לא הסכים להצעה.
בתאריך 29.03.2012 בשיחה נוספת הלקוח הסכים להצעה .
מר אדם הינו שבע רצון
תגובה:
פניות הציבור 013 נטווזי'ן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה