פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה לא כדין. גובים ממני כספ למרות שאני לא לקוח למעלה לשנה ולשירות לעולם לא ביקשתי או הסכמתי לגביו נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני מספר חודשים גיליתי כי החברה שלכם 013 גובה ממני סכום קבוע למרותשלמיטב ידיעתי איניני לקוח שלכם מזה זמן רב. בבירור הדבר, לתדהמתי גיליתי כי אני רשום לשירות שיחות לחו"ל. אין ברשותי קו טלפון ביתי, אין אפשרות לבצע שיחות לחו"ל דרך מכשיר הטלפון הנייד ואני בשום פנים ואופן לא ביקשתי ולא הסכמתי לאף נציג בבשום מקרה לרשום אותי לשירות כזה. היה מקרה בו נציד הציע לי את השירות. עניתי לא בשלילה והודעתי לו על ההצעה.
בזמנו הטענה שלי טופלו ע"י נציג משירות לפניות הציבור, לאחר מספר רב של פניות ויחס לא ראוי מנציג לקוחות בכיר.
הובטח לי כי יוחזר לי כל הכסף שנגבה ושיופסק הקשר בינינו.
כעת גיליתי כי שוב נגבה ממני סכום על שירות שלא אישרתי ושאיניני מאשר. אם יש הוכחות בכתב או הקלטה בעל-פה שאכן אישרתי את הדבר אני מבקש שתציגו אותן בפני.
כל גבייה מחשבוני הפרטי בניגוד לרצוני ולא כדין הינו עבירה על החוק, חדירה לפרטיות וגניבה.
אני מצפה לתגובה מיידית.
אי התיחסות להודעה זו תגרור תביעה.
בברכה,
אסף שחר
כספי סוג הנזק :
החזר מלא של הכספים. מחיקת נתוניי האישיים מהמאגרים של החברה. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנית הלקוח התקבלה וטופלה לשביעות רצונו תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה