פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת הודעה על ניתוק משנת 2011 וחיוב עבור מנוי לא פעיל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
אירית סבג ואני פונה אליכם מהסיבה:
במהלך חודש 12/2011 גיליתי שאני עדיין משלמת לנטוויז'ן אינטרנט על מנוי שביקשתי במהלך 2011 להתנתק ממנו, לאחר דין ודברים ואין ספור פניות ובירורים התקבלה החלטה בנטוויז'ן לזכות את חשבוני רק מהיום בו הם רואים שהמנוי אינו פעיל. לאחר חודש שראיתי שהזיכוי אינו הועבר לחשבוני החלה מסכת עינויים שנייה שנאלצתי לספר שוב ושוב את הסיפור וכעת נמסר לי כי אינני זכאית לקבל זיכוי אני מאוכזבת, כועסת ומרגישה חסרת אונים מול מערכת שכל אחד מחליט וקובע משהו אחר .
אנא עזרה.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז שם ותפקיד:
פנייתה של גב' סבג נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מבדיקה שנעשתה במערכות החברה עולה כי לא נתקבלה פניה לניתוק השירות.
נציג פניות הציבור יצר קשר עם הלקוחה, בשיחה עימה בוצע זיכוי עבור השירות מתאריך השימוש האחרון, וזאת לפנים משורת הדין.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה