פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ושינוי חבילה ללא אישורי!! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני לקוחה של נטויזן מספר שנים
מדי שנה שמסתיימת לי החבילה יוצרים עמי קשר ואני מחדשת ומתחייבת לעוד שנה
שנה שבר יצרו עמי קשר שהסתיימה החבילה בנוכחות השיחה עדכנו חבילה חדשה
והלנתי כי איני מקבלת חשבוניות ביקשתי לקבל חשבוניות ושינתי כתובת אימייל
מסתבר שכבר 3 חודשים גובים ממני 60 ש"ח במקום 14 ש"ח החבילה שהייתה לי .
יצרתי קשר ביום שלישי עם השירות הטלפוני נענתי ע,י נציג אשר דיבר אליי בזלזול וציין כי אני משלמת פי 4 ואף צחק עליי.... ביקשתי לשוחח עם מנהל על השירות שקיבלתי ונציג השיב בשלילה ואף ניתק לי את השיחה. יצרתי קשר עם השירות שוב נענתי ע"י נציגה נחמדה שהזדעזעה לשמוע את השירות שקיבלתי בזמן שיחתנו היא התכתבה במייל עם הנציג והקריאה לי את דברי הזלזול שהוא רושם לה.... היא מיידית קישרה אותי עם מריה המנהלת של הנציג. ביקשתי ממריה את הקלטת השיחה ותאזין לה דחוף וביקשתי לקבל החזר על הכסף שגנבו ממני ועדכון חבילה גלישה מריה ציינה כי הטיפול יהיה יומיים. והיום הפתעה יצרה איתי קשר נציגה של מריה שאמרה לי שום את אותם הדברים לא שמעו את השיחה, אין זיכוי וגלישה אין בעיה יחייבו אותי לשנה שוב.... ביקשתי לשוחח עם מריה אך הנציגה ציינה כי אינה יודעת מתי זה יקרה כי מריה כל היום בישיבות . ביקשתי את מספר לשכת המנכל והנציגה ציינה כי אין דבר כזה ואיפלו לא יודעת את מספר המנכל ואף לא יודעת מי זה המנכל בכלל. אני פשוט בהלם ומזוזעת כל שאני רוצה לקבל מענה !!
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטוזי שם ותפקיד:
הלקוחה טופלה לשביעות רצונה תגובה:
פניות הציבור 013 נטוזין פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה