פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להתנתקות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.1.12 פניתי לנטויזן בבקשה לנתק אותי מהאינטרנט (מס' פניה 175402402). למרות בקשתי זו, התברר לי שלא רק שלא נותקתי, ב- 14.2.12 חייבו אותי בתשלום נוסף. הבוקר 26.2.12, צלצלתי שוב לחברה ואמרו לי שאכן יש פניה כזו והביטול צריך להעשות מול שרות לקוחות. העבירו אותי לשם. המתנתי 20 דקות ללא מענה והחלטתי לרדת מהקו. אני מבקש לנתק אותי ללא דחוי ולהחזיר לי את החיוב שבוצע ב-14.2.
תודה רבה,
אבי
ניתוק והחזרת החיוב. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר נינו התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר נינו טופל לשביעות רצונו
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה