בקשה להתנתקות |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.1.12 פניתי לנטויזן בבקשה לנתק אותי מהאינטרנט (מס' פניה 175402402). למרות בקשתי זו, התברר לי שלא רק שלא נותקתי, ב- 14.2.12 חייבו אותי בתשלום נוסף. הבוקר 26.2.12, צלצלתי שוב לחברה ואמרו לי שאכן יש פניה כזו והביטול צריך להעשות מול שרות לקוחות. העבירו אותי לשם. המתנתי 20 דקות ללא מענה והחלטתי לרדת מהקו. אני מבקש לנתק אותי ללא דחוי ולהחזיר לי את החיוב שבוצע ב-14.2.
תודה רבה,
אבי
|
ניתוק והחזרת החיוב. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|