פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם חיובים לא חוקיים למרות ההקפאה נושא התלונה:
טל אברהם שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
חיפה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שנים רבות אני לקוח של נטויז'ן ואפילו שכנעתי חברים לעבור לנטויזן...מדי שנה אני יוצא לחו"ל למשך שלושה חודשים ןמבקש להקפיא את ההסכם עימם כך זה נמשך אבל ב 2011 וב 2012 הם לא עמדו בהסכם ולמרות שלא שוחחתי דקה ולא גלשתי חצי דקה חייבו את כרטיס האשראי שלי כאילו גלשתי כל הרבעון...פניתי כשחזרתי מחול? אמרו לי יש לך זיכוי 130 ש"ח בקשתי הכסף אמרו תקבל זיכויים בהמשך...לא קבלתי זיכויים ולא הסברים ואפילו הכפילו לי את החיובים ב 2012 אותו סיפור יש לך זיכוי בסך 147 ש"ח תקבל זיכויים?
אינני מאמין להם והתנתקתי מהם...עד היןם לא זיכו אותי ואפילו המשיכו לחייב אותי
התקשרתי לחברת כרטיסי האשראי וביטלתי הוראת הקבע...מגיע חי מהם 450 ש"ח מבקש שתזרזו את הענין...כי התנהגותם בלתי נסבלת...האם אני צריך לתת אשראי לחברה כזאת ללא ריבית?
נטויז'ן תבדקו את עצמכם כי אני הולך להעביר את המוממלצים שלי ל 012
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
לא ניתן היה להשיג את הלקוח, לאחר ביצוע מספר ניסיונות במועדים שונים. תגובה:
נודה אם הלקוח ייצור עמנו קשר ישיר באמצעות המייל [email protected] או באמצעות הפקס 03-7255858. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה