פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי ויחס מזלזל נושא התלונה:
ציולק בלה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 27/01/2012התקשרתי לשירות לקוחות של נטוויזן על מנת להתנתק מקו טלפון ומאינטרנט עקב מעבר דירה(הייתי לקוחה נאמנה שנים רבות). דיברתי עם סוני וסוזנה . הבנות הציעו לי להשאיר את מספר טלפון לעוד חודשיים במידה ואחליט להתחבר בדירה חדשה.
ב 15/04/2012 התקשרתי על מנת להחזיר את המתאם שיחות כי לא הייתי מעוניינית להתחבר בדירה חדשה. הפקידה התחילה לגמגם והתחילה להסביר לי שלא ניתקו אותי מאינטרנט. היא מייד העבירה אותי למנהל אלי שיטפל בנושא. המנהל אמר שניתקו אותי מאינטרנט ומטלפון לא. בהמשך השיחה הסטבר שאני עדיין משלמת על אינטרנט ועל טלפון. למרות שהבין שהם עשו טעות והסכים להחזיר חלק קטן של הכסף על האינטרנט ולא על טלפון התנהג כאילו לא קרה כלום וניסה כל שניה לצרף אותי לחבילה חדשה.
עילבון, יחס מזעזע סוג הנזק :
פיצוי כספי מיידי והתנצלות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור 013 שם ותפקיד:
הלקוחה טופלה לשביעות רצונה תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויזין פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה