פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה כסף ללא שירות לא לפי החוק נושא התלונה:
אסעד בדור שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏08 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר פנייתי לניתוק קו אנטרנט עקב רובי תשלומים , התברר שגובים ממני כסף על עיסקה של שירות חיבור אנטיוירוס , רק לא חיברו אותי לאף אחד מהמחשבים , אני פניתי באופן פרטי לחברות אחרות וחברתי את המחשבים באנטי ווירוס לאחר שראתי שלו חיברו אותי , רק הכסף כן ידעו לקחת ממני במשך 5 חודשים , כנ"ל גביית כסף עבור שיחות לחו"ל שלא נדרש .
בפנייה שלי דברתי עם אפריים בתאריך 8/4/12 אסמכתה 179153384 והוא הבטיח לי שמחזירים לי את כל הכסף שנלקח ממני במשך 5 חודשים אם עבור האנטיוירוס או עבור שיחות לחו"ל .
האחר הבעיה הזו פניתי לבזק בן לאומי ובקשתי מהם לחבר אותי ולשלוח לכם בכתב לניתוק ,
לאחר מכך פנתה אלי ראפיה וטוענת שלא יכולים להחזיר כל הכסף , רק יכולה להחזיר עבור 3 חודשים בלבד זה לפי החוק שלכם ,
שזה לא חוקי כל עוד ואתם לא נתתם שירות לא יכולים לגבור כסף על סתם .
לכן אני דורשת להחזיר כל הכסף שנגבה ממני על סתם ללא שירות
מבקשת מענה בדחיפות
תודה מראש
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור 013 שם ותפקיד:
פנייתה של גברת אסעד התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך 09.10.2011 בחרה גברת אסעד להצטרף לשירותי אנטי וירוס של חברת סימנטק.
הלקוחה בתאריך 16.04.2012 פנתה לחבריתנו בבקשה לביטול השירות, השירות בוטל לבקשתה.
גברת אסעד הינה שבעת רצון
תגובה:
מחלקת פניות הציבור 013 נטוויז'ן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה