|
|
|
|
|
|
גביית כסף שלא כדין |
נושא התלונה: |
יום חמישי 19 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום
אני מנוי לשיחות לחו"ל בחברת נטוויזן כמה שנים טובות ובחצי השנה האחרונה שמתי לב שהחברה החלה לגבות מחשבון כרטיס האשראי שלי כסף על מנוי חדש שהמציאו
כספק אינטרנט שעל אותו קו טלפון אין לי תשתית של אינטרנט דרך בזק .
ז"א שאחד מעובדי החברה החליט לעלות לעצמו דרגה במשכורת על חשבון עוד מנוי
שדחף לו תשלומים נוספים ללא ידיעתו וללא כדין כמובן .
אני מבקש מהחברה לבטל את מנוי הקשור לחשבון שלי אם זה אינטרנט או שיחות לחו"ל והם טוענים שלא ניתן לעשות את זה מיידית וזה לוקח עד 72 שעות שזה שקר
אני דורש מהחברה התנתקות מיידית עם אישור לפקס שלי .
תודה רבה שיש מישהו מקשיב במדינה לתלונות הציבור הנעקץ מידי פעם ע"י מוסדות
שונים במדינה .
תודה רבה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי מיידי וביטול כל מה שקשור למנוי שלי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור 013 |
שם ותפקיד: |
הלקוח טופל לשביעות רצונו |
תגובה: |
מחלקת פניות הציבור 013 נטווזין |
פתרון: |
|
|
|