פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כתבתי פה באתר תלונה לפני חודש ועדיין לא קיבלתי תשובה מחברת נטויז'ן ה"יקרים" נושא התלונה:
טובול הדר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפי מדיניות האתר כמו שכתוב, 14 יום עד קבלת התשובה מרגע כתיבת התלונה.
תלונתי נגד חברת נטויז'ן. התחלתי בתהליכי תביעה, יש תאריך למשפט.
עוגמת נפש כזו גדולה החברה הזו "העניקה" לי עוד לא נתקלתי באף מקום.
כמו שהתחלתי לכתוב בתלונתי הקודמת, החברה מצפצפת עליי, חייבה אותי בסכומים של אלפי שקלים ועדיין לא החזירה את מלוא הזיכוי שמגיע לי! כפי שסוכם, למרות שיש הקלטות שלי וכאמור אני צודקת בעניין.
שוב, התביעה תקרה בקרוב, אבל חברה כזו צריכה להתבייש בעצמה איך שהנציגים שלה ו"המנהלים" שלה מתייחסים ללקוחות! בושה וחרפה!
עוגמת נפש! סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה