פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בגין שירות של נציגה שזילזלה בבקשת הלקוח. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
המלאכה 15 ראש העין כתובת:
מרכז תעשיות מדע (מת"מ) חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שוחתתי עם נציגה העונה על שם אתי מצוות רחל. ביקשתי שתעביר אותי למחלקת קשרי לקוחות כדי לנתק את שירותי האינטרנט עקב עלויות ועקב תקלות חוזרות, אך הנציגה במשך כעשרים וחמש דק גזלה מזמני היקר וסירבה לעשות זאת למרות שהתעקשתי, ועוד טענה שאין כרגע מחלקת קשרי לקוחות והרי ידוע שהדבר לא נכון. בנוסף היא התקשרה לאבא שלי שהוא בעל המנוי ללא ידיעתי כשאני בינתיים על החזק ואני זאת שמטלפת לו במנוי בידיעתו, וזה פשוט זילזול מצידה. נוסף על כך היא סירבה לתת לי להתבטא, ולקראת סוף השיחה שמה אותי על החזק בזמן שדיברתי, לאחר שהרגשתי זילזול בדבריי מצד הנציגה, ביזבוז זמן ועלבון ביקשתי מימנה את מספר הטלפון של פניות הציבור והיא סירבה לתת לי אותו.
פידבק לנציגה והתנצלות מצידה. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
התלונה התקבלה וטופלה.
ניתן מענה לשביעות רצונה של נופר.
תגובה:
הועבר המשוב למנהליה של הנציגה, וזאת ע"מ להסיק את המסקנות מן התלונה וע"מ לשפר את השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה