|
|
|
|
|
|
מדוע עדיין מחייבים אותי |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מדוע עדיין מחייבים אותי? אני כבר לא לקוחה ממזמן וכל פעם אני מתקשרת ומבקשת שיפסיקו לחייב, אך כל פעם הנציג עונה ומבטיח הבטחות שיקריות, בפעם האחרונה שהתקשרתי צעקתי ובקשתי החזר כספי (מס' הסמכתה 178947499), הכן היה זיכוי אבל קיבלתי חיוב נוסף. נמאסתם יותר מחצי שנה של התקשריות של הבטחות ושקרים. חוצפה וזאת עבירה פלילית.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור 013 נטויז |
שם ותפקיד: |
פנייתה של גב' ארז נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
נציג פניות הציבור יצר קשר עם הלקוחה, טופלה לשביעות רצונה. |
תגובה: |
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ |
פתרון: |
|
|
|