פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית כסף שלא כדין ושירות לקוחות עגום ומזלזל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.

אני התחברתי לאינטרנט דרך חברת הוט בשילוב שירות של חברת נטוויז'ן.
להפתעתי גילתי (לטענתם מאוחר מידיי - לאחר שלושה חיובים) כי אני מחוייב בנוסף על תשלום חבילת שיחות מוזלות לחו"ל בסך 13.80 לחברת נטוויז'ן. שירות שמעולם לא ביקשתי אינני מעוניין בו ואין לי צורך בו!!!

התקשרתי לשירות הלקוחות (כמובן שהמתנתי כ-20 דקות לתשובה) שם הוסבר לי כי רשום אצלם שאני אישרתי את הדבר?!?! הסברתי שלא כך הדבר ושאינני מעוניין בו.
נענתי בחיוב על ביטול אך לצורך החזר הכסף שנגנב ממני נאמר כי הם צריכים לבדוק את ההקלטה של השיחה ואני אקבל תשובה תוך 72 שעות..

לאחר כשלושה ימים הופתעתי לקבל הודעה בנייד כי ניסו להשיג אותי משירות לקוחות ושאני צריך לחזור אליהם (אחלה שירות!) התקשרתי וכמובן ששוב שמעתי את המוזיקה המעצבנת של זמן ההמתנה ארוך מן הרגיל (אנו "מצטערים" בלה בלה..) ולאחר זמן המתנה ארוך (נראה לי שזה רגיל..) ענתה לי נציגת שירות אשר בדקה את העניין והסבירה לי כי לא נמצאה הקלטה (מוזר באמת..) ולכן היא איננה יכולה לתת לי החזר! לאחר קצת עצבים ואטימות מוחלטת!!! הועבר העניין לטיפול מנהלת, שחזרה אלי לשם שינוי, אך היא הייתה יותר אטומה מנציגה פשוטה..
המנהלת הסבירה לי כי איננה יכולה לתת לי זיכוי כי גיליתי את העניין מאוחר מידי?!?! אך היא יכולה לפצות אותי במתנה או במבצעים אחרים. הסברתי למנהלת הנחמדה כי מתנות אני לא רוצה ולא מעניין אותי וכי כל בקשתי היא כספי שלי אשר נגנב ממני.
לשיחה לא הייתה שום תועלת ולא נענתי לבקשתי!

לכן ביקשתי להתנתק מיד!!
את זה היא הסכימה לעשות (תודה באמת).

בעוד אני כותב מכתב זה מתקשרת מנהלת נוספת אשר לא מוסיפה שום דבר חדש אלא רק רוצה להגיד לי שהשירות שניתן לי הוא מהטובים שיש היום ושנטוויז'ן היא חברה אמינה ביותר...(וכמובן ששוב קיבלתי הצעות "מפתות" של מבצעים ומתנות..)

תודה מראש.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור 013 שם ותפקיד:
מר וייס בחר להצטרף לחברתינו בתאריך 10/10/2011
במעמד ההצטרפות הלקוח בחר להצטרף לשירות האינטרנט ושיחות בינלאומיות.
הלקוח פנה בתאריך 03/05/2012 לביטול השירותים
השירות בוטל לבקשתו.
מר וייס הינו שבע רצון מהחברה
תגובה:
מחלקת פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה