פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה חריגה לאור בקשת ניתוק נושא התלונה:
גורדון יורם שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אחרי שנה של ייסורים בקשתי להתנתק מחברת נטויזן. . אני עובר מסלול יסורים ארוך שבנתיים אני נדרש לשלם מעל 2,000 ש"ח על שרותים שרובם לא קבלתי היות ואני כבר כחודש משתמש בשרותים של חברה אחרת.הטענה של נטויזן היא שלא הודעתי על בקשת ניתוק. שוחחתי טלפונית עם נציגי השרות מספר פעמים אלא שאלה לא תיעדו את הבקשות שלי לניתוק. פניותי בנדון לא הועילו.החברה לא מוכנה לפעול לניתוק עד שאשלם את החוב. אם לא אשלם את החוב אמשיך להיות מחויב..לכן, נאלצתי לשלם.אחרי שנה של יסורים הכוללים למעלה כחודש ללא טלפונים, ניתוקי שיחות ועוד אני משלם מחיר יקר על ניתוק.ועוד משהו שנציג חברת נטויזן בא לקחת את הציוד שלהם הוא לקח את הראוטר של החברה המתחרה וניתק את החברה מהטלפונים שלה.הלקח העיקרי -מבקשים להתנתק עשו זאת בכתב ולא טלפונית. אגב החברה גובה את הכספים לפי שער דולר של 4.11 ש"ח
לפרסם על השירות הגרוע של החברה, איכות מוצריה ואטימותה. להחזיר לי את 2,200 ש"ח שהוכרחתי לשלם ללא קבלת רוב השרותים פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה